فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش ۲ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز ۱۱۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مخفمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره افزایش ۲ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز ۱۱۰ استان در نیم سال نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: در این بازه زمانی سامانه این مرکز ۴۹۸ هزار و ۱۰۰ با زنگ خورد که تعداد ۱۷۶ هزار و ۵۴۱ از این تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

سردار مخفمی افزود: تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان مرکزی توانسته است در اقبال عمومی و افزایش اعتماد و مشارکت مردم با پلیس، جنبه‌های امیدوار کننده‌ای در افزایش مشارکت عمومی در تامین اجتماعی ایجاد کند.

او با تاکید بر ضرورت کیفی سازی خدمات پلیس در انجام ماموریت‌های اعلام شده به این سامانه، اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باعث برخی مشکل‌ها در تقویت این خدمات می‌شود، ناآگاهی شهروندان با نوع تماس‌های فوریتی و غیرفوریتی بوده و لازم است با همکاری رسانه ها، شهروندان در چگونگی ارتباط با پلیس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مورد آموزش قرار گیرند.


این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متوسط تماس‌های عملیاتی روزانه پلیس استان در حدود ۹۴۹ تماس است و توسعه و بهبود خدمات رسانی پلیس نسبت به گذشته در این شاخصه به عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

او این سامانه را یکی از بهترین سامانه‌های ارتباطی برای رفع رسیدگی به درخواست‌های مردمی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی خواند وگفت: با افزایش ۲ درصدی تماس‌های مردمی از ابتدای سال تا کنون نشانی از افزایش مشارکت عمومی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار