معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اوحدی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان،با سه خانواده شاهد، جانباز و آزاده استان اردبیل دیدار و برای این خانواده آرزوی سلامتی وموفقیت کرد.

او با حضور در خانه شهیدان محمدرضا و اسرافیل رحیمی با خانواده این شهیدان والا مقام دیدار و گفت و گو کرد، سپس در خانه آزاده وجانباز دفاع مقدس جمشید آتش‌افروز و جانباز ۷۰ درصد علیرضا معلوفی حاضر شد وگفت: همه آحاد مردم بویژه مسوولان وظیفه دارند شان و منزلت رفیع خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان را حفظ کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: خدمات و جانفشانی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و همت و شکیبایی خانواده‌های آنها ستودنی است و باید به این ایثارگری‌ها ارج نهاده شود.

اوحدی با بیان اینکه شهدای والامقام الگوهای درخشان برای جوانان امروز هستند گفت: عزت کشور در گرو عمل به وصایای شهداست، شهیدان ، ایثارگران و رزمندگان در زمان‌های بسیار سخت کشورودر اوج غربت، جوانمردانه در برابر دشمنان ایستادند و با از خودگذشتگی و تقدیم تمام هستی خود برای کشور عزت، عظمت و امنیت به ارمغان آوردند.

دیدار با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حضور در جلسه انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و بنیاد شهید استان اردبیل برای ساماندهی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی، تامین مسکن و اشتغال ایثارگران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان اردبیل است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.