نوذری گفت : خواستار تداوم و گسترش ورزش همگانی بین مردم با رعایت پرتکل‌های بهداشتی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام صبح امروز سه شنبه ۸ مهر ماه در شورای ورزش همگانی استان با اشاره به این مطلب که در شورای ورزش همگانی خواستار تداوم و گسترش ورزش همگانی بین مردم با رعایت پرتکل‌های بهداشتی هستیم، گفت : دستگاه‌های اجرایی برای همگانی شدن ورزش به دنبال ایجاد ظرفیت و بستر سازی ورزش همگانی بین کارکنان در دستگاه‌های اجرایی باشند.

او  با بیان این که هیچ محدودیتی برای ورزش در محیط‌های روباز وجود ندارد خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات بدون تماشاگر و با رعایت الزامات بهداشتی و پرتکل‌های اختصاصی مانعی ندارد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به مشکلاتی که بیماری کرونا برای تمامی صنوف و مشاغل ایجاد کرده , بیان کرد: تصمیماتی که در خصوص کرونا اتخاذ می‌گردد در سطح ملی گرفته می‌شود و همه‌ی ما باید به این تصمیمات پایبند باشیم.

او ادامه داد: برخی از باشگاه‌های ورزشی پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل کرونا را رعایت نمی‌کنند و این باعث می‌شود مسئولین برای کنترل بیماری محدودیت‌هایی ایجاد کنند تا جایی که باشگاه‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند تعطیل خواهند شد.

نوذری با اشاره به سفر دکتر نوبخت به استان و دستاورد‌های خوب آن تصریح کرد: در شرایط خاصی که کشور در آن قرار دارد اعم از تحریم و مشکلات مختلف و با این وضعیت و مشکلات اعتباری، سفر اقای دکتر نوبخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان برای استان اعتبار به دنبال داشت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.