نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام حمله علیه ایران را بعید ندانست و گفت این گزینه همچنان مطرح است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در سخنانی مدعی شد حمله به ایران همچنان محتمل به نظر می‌رسد.

نتانیاهو امروز سه شنبه در سخنانی به مناسبت یادبود کشته شدگان جنگ «یوم کیپور» (جنگ میان اسرائیل و کشور‌های عربی ۱۹۷۳) مدعی شد: یک حمله پیشگیرانه، چیزی سخت به شمار می‌رود. من می‌دانم که اگر ایران بخواهد خود را در شمال (سرزمین‌های اشغالی) مستقر کند، ما آماده جنگ با آن‌ها هستیم. این، یک درسی مستقیم از جنگ «یوم کیپور» به شمار می‌رود. ما هر کاری را انجام می‌دهیم، تا از اسرائیل محافظت کنیم. ما یک حمله اولیه را بعید نمی‌شماریم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های خود گفت: این، قدرتی است که در طرف ماست؛ قدرتی که صلح را برای اردن، مصر به ارمغان آورده و توافق با امارات و بحرین را حاصل کرد. قدرت و پشتکار به ما اجازه می‌دهد تا بحران کرونا را مدیریت کنیم.
همچنین در این مراسم یادبود، «روین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی هشدار داد که شوکی که در جنگ نصیب ما شد، نباید در بخش سلامت و یا اقتصاد تکرار شود.

او مدعی شد: من در میدان‌های کشتار این جنگ وحشتناک جنگیدم و من امروز اینجا هستم. من به خاطر دارم چگونه ما در آن جنگ پیروز شدیم. در سنگر‌ها ما شانه به شانه جنگ کردیم. ما با هم هجوم بردیم و می‌دانستیم که اگر به سوی جلو بورش نبریم، ممکن است دیگر جایی برای بازگشت نباشد.

همچنین در این جلسه «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد ویروس کرونا رژیم صهیونیستی را در حالی که آماده نبود، گرفتار کرد؛ به مانند آنچه در جنگ «یوم کیپور» رخ داد.

او همچنین مدعی شد: ما به شکلی که شایسته بود، نتوانستیم (پاسخ کرونا) را بدهیم؛ اما این بار نیز موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
یوسف
۱۸:۳۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ایران باید به سازمان ملل اعلام کند که با اعلام این سخن رژیم منحوس ،حتی اگر یک گلوله به میهن عزیز ما شلیک شود کل رژیم صهیونیستی از روی کره زمین حذف خواهدشد (انشاا...)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
برو بابا تو دیگه کجای نقشه اییی ریزه میره
آخرین اخبار