کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌ هایی نسبت به بروز جنگ داخلی در آمریکا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از بروز جنگ داخلی در آمریکا ابراز خوشحالی کردند و واکنش خود را با انتشار هشتگ #افول_آمریکا نشان دادند. آن‌ها در این رابطه نوشتند: «بلاخره این شیطان بزرگ نیز باید به نتیجه اعمال خود و بلاهایی که بر سر کشور های دیگر آورده است برسد.»

افول آمریکا که توسط رهبر انقلاب نیز پیش بینی شده بود هم‌اکنون، در حال رخ دادن است. پیش از این رهبر انقلاب در رابطه با افول آمریکا گفته بودند: "آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد." کاربران با بازنشر این صحبت رهبر انقلاب از نزدیک شدن افول این شیطان بزرگ استقبال کردند.

در ادامه توئیت‎‌های کابران فضای مجازی برای هشتگ افول آمریکا را مشاهده می‌کنید:

افول امریکا

افول امریکا

افول امریکا

افول امریکا

افول امریکا

افول امریکا

افول امریکا

ر

افول امریکا

#افول_امریکا

#افول_امریکا

#افول_امریکا

#افول_امریکا

#افول_امریکا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
انشاالله بزودی شاهد انهدام امریکا خواهیم بود. و این که دلار در کشور ما چقدر باشد مهم نیست چون منهدم کننده امریکا دلار 30 تومنی یا بالاتر نیاز ندارد.
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تایتانیک یک عیب بزرگ در طراحی داشت هر چیزی که در طراحی عیب داشته باشد در گامهای اول نابود میشود ولی امریکا روز به روز پیشرفت کرده و میکند راستی ما با ابسیلن قدرت دنبال کشور گشایی هستیم پس اگر قدرت امریکا میداشتیم چه میکردیم مگر ما امروز بر پیکر مظلومین داخل کشور استراتزیهای خود را بنا نمیکنیم در دلار 30 هزار تومانی کنونی و 50 هزار تومانی تیر ماه سال جاری چه کسانی له میشوند و چه کسانی برنده
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه
۲۳:۲۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
پیشرفت یه کشور چه ربطی به داره به افول کردن یا نکردن شوروی سابق هم تو اوج پیشرفت سقوط کرد / سقوط دیکتاتوری آمریکا بدست خود مردم امریکا اتفاق میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آره حتما