فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان:

وحدت و همبستگی رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود

سرهنگ سلیمی زاد وحدت بین مردم و مسئولان زیر سایه رهبری را رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس خواند و بر حفظ آن در همه بخش‌ها تأکید کرد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: ما در موضوع دفاع مقدس جنگ نکردیم بلکه از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در مقابل جهان کفر دفاع کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان رمز پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس را در بعد الهی و معنوی و حاکم بودن اخلاص و معنویت دانست و افزود: با یاری و لطف خداوند توانستیم بر دشمن فائق شویم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس چیزی بعنوان ترس در بین رزمندگان وجود نداشت بیان کرد: شجاعت در برابر دشمن نشأت گرفته از توکل به خدا و ایمان رزمندگان بود.

او تقویت اعتماد به نفس و خود باوری را از برکات مهم دفاع مقدس برشمرد و بیان داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با رهبری مدبرانه حضرت امام (ره) و با خود باوری و با تکیه بر توانمندی‌های خود بویژه جوانان، کشور را در برابر دنیای کفر اداره کردند.

سرهنگ سلیمی زاد دفاع مقدس را از نعمت‌های خداوند دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس هم جهاد اکبر و هم جهاد اصغر بود و رزمندگان اسلام در این راه با موفقیت وارد عمل شدند و با دشمنان مبارزه کردند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.