رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت : پیام‌های هرساله رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری و تاکید بر ادای حق نماز، کامل‌ترین راهکار عملیاتی برای ترویج این فریضه الهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام علی مولوی رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه از ابلاغ دستورالعمل ۱۲ ماده‌ای وزیر کشور در خصوص اهمیت فریضه نماز در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

او گفت : برنامه ریزی لازم در خصوص اجلاس بیست و نهم نماز مطابق با وضعیت کرونا در دست بررسی و اقدام است.

فرماندار گیلانغرب گفت: هم اکنون ۱۴ مسجد شهری و روستایی در سطح شهرستان از حضور روحانی و مبلغ برخوردار است و نشست‌های تخصصی نماز با حضور افراد صاحب نظر و تاثیرگذار، اساتید دانشگاهی، طلاب، روحانیون و روسای هیات‌های ورزشی در این شهرستان تشکیل می‌شود.

کوروش محمودیان افزود: کنترل وضعیت نمازخانه‌های ادارات و نهاد‌ها و همچنین نمازخانه‌های بین راهی، اماکن عمومی نظیر جایگاه‌های سوخت، بوستان‌ها و ضدعفونی آن‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد اقامه نماز و ارزیابی موضوع نماز در ادارات از طریق سامانه سجاده از اقدام‌های صورت گرفته در زمینه ترویج اقامه نماز است.

او افزود: تشکیل دوره‌های آموزشی برای معلمین، بویژه مقطع سوم ابتدایی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مدیران مدارس و مربیان پرورشی و برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت نماز را دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح این شهرستان است و با برنامه ریزی صورت گرفته توسط آموزش و پرورش مباحث نماز و اهمیت آن نیز از طریق فضای مجازی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.