فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : اجرای ۱۹محدودیت در نظر گرفته شده شورای استان لازم است آمار آنفلوآنزا در شهرستان بالاست و این می تواند در افزایش مبتلایان به کوید۱۹خطر آفرین باشد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : ۱۹محدودیت در نظر گرفته شده شورای استان لازم واجراست آمار آنفلوآنزا در شهرستان بالاست واین میتواند در افزایش مبتلایان به کوید۱۹خطر آفرین باشد بنابراین از همه مردم درخواست کمک داریم که همچون گذشته پای کار بیایند ودر کنترل اوضاع و پیشگیری همراهی نمایند.

او گفت : بصورت مستمر گشت‌های ویژه در مکان‌های عمومی حضور می یابند و بارعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، راه اندازی کاروان‌های تبلیغی و فرهنگی جامعه را مصون از بیماری می کنیم .

شکری افزود : امروز هزینه بیماری 'بستری 'درمان برای مردم سنگین است و همه ما باید یک هدف مشترک در کنار ستاد مدیریت کرونا باشیم و با تعاون و همکاری سهمی در پیشگیری این بیماری داشته باشیم.

او افزود : امروز قدرت سرایت کرونا نسبت به گذشته بیشتر شده است و از همینجا از همه روحانیون 'گروه‌ها و کمپین‌های مردمی 'بزرگان منطقه 'رسانه‌ها و فعالین مجازی و هرکسی دل در گروه سلامت مردم دارد درخواست دارم همچون روز‌های اول پای کار بیایند بخصوص در این فصل و زمستان وارد مرحله‌ای رو به رشد شده ایم وبا وجود همه تلاش‌ها 'سختگیری ها'اعمال محدودیت‌ها 'و تلاش‌های خود مردم آمار شهرستان بالا رفته و متاسفانه عده‌ای عادی برخورد میکنند و این موضوع را انکار می کنند.

شکری گفت : حضور ارباب رجوع به ادارات و پرسنل بدون ماسک ممنوع است با افراد متخلف برخورد قانونی می شود و دراین راستا کمیته نظارت و کمیته انتظامی تشکیل می شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.