عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تپش قلب تروریسم امروز با دلار‌های عربی به ویژه از سوی عربستان تقویت می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سارا فلاحی  با اشاره به اظهارات ضدایرانی پادشاه عربستان در سخنرانی سالانۀ سازمان ملل، گفت: بسیاری از کشور‌های منطقه که دم از دفاع از حقوق بشر می‌زنند دست‌شان به خون مردم منطقه آن‌هم با حمایت از گروه‌هایی از جمله داعش آلوده و آغشته به خون است.

وی با بیان اینکه عربستان از رادیکالیزم در منطقه حمایت می‌کند، اظهار داشت: برخی از کشور‌های منطقه در جبهه آمریکا و اسرائیل هستند و به نوعی پوسته‌ای اسلامی دارند و هسته اسلامی گری‌شان نابود شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عربستان نمی‌تواند ادعای حفظ حقوق بشر و مبارزه با تروریسم داشته باشد، گفت: در حال حاضر رژیمی همچون عربستان قلب تروریسم را تقویت می‌کند. تپش قلب تروریسم اتفاقاً امروز با دلار‌های عربی به ویژه از سوی عربستان تقویت می‌شود.


بیشتر بخوانید


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان ترور است و ما بهترین عزیزان‌مان را با همین دلار‌های شیاطین منطقه از دست داده‌ایم؛ اتفاقاً رژیم‌هایی همچون عربستان باید به دلیل رشد تروریسم در منطقه پاسخگو باشند نه اینکه تریبون را در اختیار گیرند و علیه مردم منطقه حرف نامربوط بزنند.

وی تأکید کرد: امروز یک مثلث عبری، عربی و غربی و آمریکایی علیه ما ایجاد شده که به همت مردم و جبهه مقاومت، این مثلث شکسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.