تیم فوتبال پاس همدان مشغول آماده سازی و چیدمان جدیدکادر فنی و بازیکنان برای حضوری قدرتمندتر در لیگ دو کشور است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این روزها فوتبالی های همدان بیش از پیش در غم و ماتم از دست رفتن فرصت صعود به لیگ یک فوتبال کشور هستند و مدام از وضعیت بغرنج فوتبال استان گلایه مندند اما آنچه مسلم است در فوتبال همیشه حق به حقدار نمیرسد.

در وضعیت کنونی غلبه بر احساسات، بهترین تصمیم ممکن است، تصمیمات نو به بهترین شکل گرفته شود و پس از گذر زمان ثمرات آن نمایان خواهد شد رشدو توسعه فوتبال استان در رأس اهداف آن قرار دارد.

همانطور که تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از سال های متوالی حضور در لیگ های پایین تر موفق به صعود به لیگ برتر و قرارگیری در قطب های فوتبال ایران شدتیم فوتبال پاس همدان نیزمشغول آماده سازی و ساخت چیدمانی جدید در کادرفنی و بازیکنان خود برای حضوری قدرتمندتر در لیگ دو کشور است.

پاس همدان با شکست در ضربات پنالتی برابر شهرداری آستارا در بازی دور برگشت پلی آف لیگ دو از صعود به لیگ یک بازماند که این موضوع منجر به اخراج اعضای کادرفنی تیم پاس همدان شد.

مدیر رسانه‌ای پاس همدان از آماده سازی و ساخت چیدمانی جدید در کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان برای حضوری قدرتمندتر در لیگ دو فوتبال کشورخبر داد.

میثم ناصرنژاد با اشاره روند مذاکرات جدید برای نقل و انتقالات تیم افزود : پاس همدان با حدود 6 گزینه برای سرمربیگری تیم مذاکراتی داشته است و تا هفته آینده گزینه نهایی را معرفی خواهیم کرد.

او ادامه داد: در حال بررسی سابقه کاریگزینه های مناسب برای سرمربیگری تیم هستیم تا  فرد نهایی انتخاب شود واز گزینه های مد نظر درخواست کرده ایم که برنامه های پیش رو و فهرست بازیکنان مورد نظرشان را برای ما ارسال کنند تا در نهایت گزینه ای که با اهداف و پتانسیل باشگاه هم جهت است تعیین شود.

مدیر رسانه‌ای پاس همدان اظهارکرد : گزینه های سرمربیگری تیم، نام هایی مطرح و شناخته شده در لیگ یک و لیگ دو هستند و در این راه فعالیت مستمر داشته اند.

ناصرنژاد تاکید کرد : تلاش بر این است تا هفته آینده لیست باشگاه نهایی شود که در اواسط همین ماه تمرینات خود را برای شروعی قدرتمند در لیگ دو داشته باشیم، تا صعود ما به اما و اگر و پلی آف کشیده نشود و به عنوان قهرمان به لیگ یک صعود کنیم.

او با اشاره به  مسئله مدیریت باشگاه پاس همدان افزود: مدیر فعلی تیم پاس با قدرت باقی میماند و تیم را در این راه برای حضوری بهتر با پشتوانه مالی بالاتر همراهی خواهد کرد.

مدیر رسانه‌ای پاس همدان در ادامه با بیان اینکه موضوع غیربومی های پاس از تیم رفته اند و قرارداد اکثر بازیکنان به اتمام رسیده است، گفت : تعدادی از بازیکنان فصل گذشته قرارداد هابشان رابا ما تمدید میکنند و صحبت هایی در این رابطه صورت گرفته است اما منتظر نهایی شدن انتخاب سرمربی جدید تیم هستیم تا گزینه های مد نظر و بازیکنانی که مورد تمایل او قرار دارند برای تیم جذب شوند.

ناصرنژاد بیان کرد : بزودی جلسه ایی با مسئولان اجرایی تیم پیرامون بدهی های گذشته و بودجه فصل آتی برگزار خواهد شد و خروجی جلسه به استاندار منتهی میشود و تصمیم نهایی از سوی ایشان صادر خواهد شد.

در نهایت چشم امید هواداران فوتبال استان به فصل جدید مسابقات لیگ دو کشور است تا برخلاف  تمامی این سیزده سالِ سپری شده که تیم پاس همدان به اعتبار و جایگاه واقعی خود نرسیده است بتواند با برنامه ریزی ، رفع مشکلات و انتخاب کادر فنی مناسب  به جایگاه واقعی خود دست یابد .

انتهای پیام/غ

گزارش :سینا بید مشکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار