تراز، کاندیدای ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور شد

عزیزه تراز، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی اردبیل در انتخابات ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور ثبت نام کرد.

عزیزه تراز، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از اعلام آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری کشور خبر داد و گفت: ۱۲ نفر برای تصدی ریاست فدراسیون و حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند که بنده نیز جزو این نفرات هستم و در صورت انتخاب شدن به این سمت برنامه‌های مدون خود را برای پیشبرد این رشته ورزشی مهیج عملی خواهم کرد.

او همچنین از احداث بزرگترین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در اردبیل خبر داد و افزود: ۳۵ هکتار زمین برای احداث این پیست تملک شده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر در استان اردبیل ۳۰ پیست مختص اتومبیلرانی و موتورسواری داریم و یک پیست موتورکراس در نزدیکی روستای شیران شهرستان نیر در حال احداث است که قطعا با تکمیل و بهره‌برداری از این پیست استان اردبیل دارای یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های موتورسواری در سطح کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.