معاون استاندار اردبیل:

زمین ۱۲ هزار واحد مسکن ملی در اردبیل تامین شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از تامین زمین مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل جهت ۱۲ هزار واحد مسکونی در شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه ویدئو کنفرانس با معاون عمران و امور شهری وزیر کشور گفت: علاوه بر ۵۴۰ واحدمسکونی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر اردبیل در دست اجرا است، عملیات اجرایی احداث ۱۲۵۰ واحد مسکونی جدید نیز در قالب این طرح در شهر اردبیل مراحل نهایی صدور مجوز بوده و طی چند روز آینده آغاز می‌شود.

او از اختصاص زمین برای احداث حداقل ۱۰۰۰ واحد مسکونی دیگر خبر داد و گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات اجرایی تعدادی از این واحد‌ها را در شهر‌های مختلف شروع کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در صورت نیاز و افزایش متقاضیان واجد شرایط زمین مورد نیاز را بصورت رایگان تامین می‌کنیم افزود: زمین برای احداث واحد‌های بیشتر در شهر‌های استان وجود دارد و مشکل تامین زمین برای متقاضیان بیشتر در استان اردبیل نداریم.

قلندری از وضعیت حوزه خدمات شهری و حمل و نقل درون شهری در شهر‌های مختلف استان از دیگر مسایل بر شمرد و گفت: از مسوولان ارشد کشوری برای حل برخی از مشکلات و جذب اعتبارات لازم در خواست می‌کنیم منابع مالی بیشتر در قالب یارانه و تسهیلات در اختیار شهرداری‌های استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.