ملکی گفت: ۱۰۴ میلیارد تومان مانده مطالبات گندمکاران استان مرکزی هم پرداخت شد.

ملکی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اشاره به پرداخت ۱۰۴ میلیارد تومان از مطالبات مانده گندمکاران گفت: در مجموع ۸۶۰ میلیارد تومان کل بهای گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری به حساب آن‌ها واریز شد.

ملکی افزود: از ابتدای خرید تضمینی گندم در استان در سال جاری ۳۴۴ هزار تن محصول از کشاورزان استان خریداری شد که ۴۱ هزار تن نسبت به سال ۹۸ رشد داشته و نشان دهنده افزایش ۱۳ درصد خرید تضمینی گندم از کشاورزان است.

او اضافه کرد: این میزان گندم در ۳۱ مرکز خرید استان مرکزی انجام شده و حدود ۲۳ هزار گندمکار استان محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل داده و حدود ۶۴ هزار سند پرداخت وجه گندم به بانک عامل ارسال شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی بیان کرد: امروز کل مطالبات کشاورزان به حسابشان واریز شده و اگر کشاورزی به دلیل اشکال در سیستم حساب بانکی مشکلی به وجود آمده و وجه گندم را دریافت نکرده اند حضوری مراجعه کند تا مشکل رفع شود.

او به بهبود شاخص‌های کیفی گندم تحویلی کشاورزان استان مرکزی هم اشاره کرد و ادامه داد: ما با این حجم خرید، نیاز استان‌های دیگر هم می‌توانیم تامین کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.