ملایی گفت: شهرداری قم اولویت خود در جذب را به تربیت شدگان مراکز علمی کاربردی می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی ملایی،رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به فعالیت مرکز علمی کاربردی شهرداری قم، اظهار کرد: ورود به مراکز علمی کاربردی بدون کنکور است و متقاضیان از طریق دیپلم می‌توانند ثبت‌نام کنند، افرادی که دغدغه و مبانی فکری کارآفرینی داشته می‌توانند به مهارت افزایی بپردازند.

او با بیان این که بزرگ‌ترین فضای فیزیکی مراکز علمی کاربردی استان را مرکز شهرداری دارد، افزود:  این مرکز از کتابخانه مجهز و دو اتاق آی‌تی و پایگاه بسیج نمونه برخوردار است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با تأکید بر این که نخستین مرکز نوآوری گردشگری کشور در مرکز علمی کاربردی قم راه‌اندازی شده است که در تقویت و توسعه کارآفرینی نقش دارد، عنوان کرد: در این عرصه در حوزه گردشگری کارگاه‌های تخصصی برگزار و نخستین طرح کسب‌وکار نویسی را راه‌اندازی کرده‌ایم که مورد استقبال قرار گرفت.

ملایی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، آموزش تعطیل نشد و امتحانات در دانشگاه‌ها مجازی بوده که زیرساخت‌ها از سوی جهاد دانشگاهی عملیاتی شد و آزمون‌ها به‌صورت مجازی به اتمام رسید.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با بیان این که یکی از برنامه‌های دانشگاه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان و دریافت اقساطی شهریه است، تصریح کرد: این دانشگاه در خیابان امام خمینی(ره)، خیابان کارگر ساختمان شهید باکری جنب شورای اسلامی شهر قم قرار دارد و علاقه‌مندان از طریق سایت می‌توانند اطلاعات لازم را جهت ثبت‌نام کسب کنند.

ملایی افزود: شهرداری قم اولویت خود در جذب را به تربیت شدگان در مراکز علمی کاربردی می‌دهد و در حوزه مدیریت شهری از مجموعه فارغ‌التحصیلان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
احتمالاً اولویت هم با فارغ التحصیلان علمی کاربردی شهرداری است!!!! تا نورچشمی هایی که به آن سمت سوق داده اند به استخدام در آورند خیلی قانونمند.
آخرین اخبار