معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : شهرستان سرپل ذهاب در حوزه بهداشت و درمان در بحران زلزله و همچنین مقابله با بیماری ویروسی کرونا بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : فرمانداری و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی سرپل ذهاب با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تعامل و همکاری مناسبی داشته اند که امید است این تعامل و همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

او گفت : رئیس سابق بهداشت و درمان سرپل ذهاب تلاش‌ها و اقدامات ارزشمندی در بحث زلزله و مقابله با کووید ۱۹ داشت و در این مدت در مواجه با این بحران‌ها با جان و دل تلاش کرد و از نظر فنی و شاخص‌ها در مدیریت شبکه بهداشت و درمان بسیار موفق عمل کرد.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مقابله با اپیدمی‌های مختلف از زمان زلزله تاکنون بسیار موفق عملکرد کرد که ثابت کرد که چه توانایی و همیتی در سربازان عرصه سلامت شهرستان وجود دارد.

محبت جمالی نیا افزود: جهادگران عرصه سلامت شهرستان ایثارگرانه در مقابله با شیوع بیماری کرونا تلاش کردند و دراین راه توانستند بیماری را کنترل و از پیشرفت آن جلوگیری کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: اخلاق مداری، تخصص علمی و احساس مسئولیت از ویژگی‌هایی است که یک مدیر موفق می‌تواند در انجام مسوولیت خود به بهترین نحو ممکن اقدام کند.

 شهرام روشنی نژاد افزود: امید است با همراهی و همکاری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در ارتقای حوزه سلامت و بهداشت شهرستان سرپل ذهاب اقدامات قابل توجهی صورت گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.