حوادث امروز پنجشنبه ۱۰ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۰ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

نجات ۴ راس گاومیش از مرگ حتمی در رودخانه دز

آتش نشان علیرضا جرک فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: گزارش گرفتار شدن ۴ راس گاومیش در کانال آب کشاورزی سنجر، دیشب طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله گروهی از آتش نشانان را از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در گاومیش آباد غربی کانال سنجر اعزام و نسبت به نجات جان آن‌ها اقدام کردند و ۴ راس گاومیش که در کانال آبیاری گرفتار شده بودند با استفاده از دستگاه وینچ و جرثقیل خودروی امداد با تلاش آتش نشانان از درون آب بیرون آورده شدند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ عدد باطری خودرو و ۳ حلقه چرخ زاپاس سرقتی کشف شد، افزود: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۹ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارقان و کشف خودرو مسروقه در کمتر از ۶ ساعت در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی سواری تیبا ۲ در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و با توجه به اینکه سارقان در قالب مسافر سوار بر خودروی مذکور شده و با ترفندی اقدام به سرقت می‌کردند، با کار اطلاعاتی و تخصصی ماموران انتظامی، ۲ سارق کمتر از ۶ ساعت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان به بزه انتسابی اعتراف و همچنین خودروی مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.