فرمانداری شهرستان شهرکرد عنوان برتر فرمانداری‌های استان چهارمحال و بختیاری را از لحاظ مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی در سال ۹۸ به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد گفت: کسب رتبه اول فرمانداری این شهرستان در بین ۱۰ فرمانداری استان در حالی است که این فرمانداری در سطح استان با کسب امتیاز ۹۴‌۷.۷ با رتبه عالی با عنوان فرمانداری برتر از سوی وزارت کشور انتخاب شده است.

او افزود: رتبه فرمانداری شهرستان شهرکرد در سال ۹۸ در بین فرمانداری‌های استان و کسب این موفقیت نتیجه کار گروهی و تلاش هماهنگ کارکنان فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه آن و موفقیت کارگروه‌های مختلف در دستیابی به اهداف تعیین شده، است.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: این موفقیت در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی از جمله ارتقای سطح امنیت پایدار داخلی، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی، توسعه شهری روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، صیانت از حقوق شهروندی، ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد پس از ارزیابی عملکرد در این شاخص‌ها در مرکز استان بر اساس مستندات ارائه شده از شهرستان به استانداری چهارمحال و بختیاری و تایید آن در وزارت کشور حاصل شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.