مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه ۱۱ مهر در تمامی پایگاه‌های اقامه نماز جمعه استان کرمان اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمد جعفری، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در خصوص  اقامه نماز جمعه ۱۱ مهر ماه در استان کرمان، گفت: فردا در ۵۶ نقطه از استان کرمان نماز جمعه برپا می‌شود.

او افزود: خوشبختانه، به علت رعایت مرتب دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه، تاکنون هیچ مورد ابتلا به بیماری کرونا ویروس از برپایی این آیین مذهبی در استان کرمان گزارش نشده است و نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان، تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با  این ستاد داشته است، بیان داشت: نماز جمعه این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان، بدون استثنا برگزار خواهد شد و در تمام پایگاه‌های برگزاری نماز جمعه استان کرمان، تدابیر کامل برای مبارزه با  بیماری کووید۱۹ و رعایت بهداشت اندیشیده شده است.

او از تمامی نمازگزاران خواست: ماسک، مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند و از وسایل شخصی خود استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را با افراد رعایت کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار