پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با دیدار پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

وحید قلیچ کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار روز شنبه‌ تیم پرسپولیس مقابل النصر بیان کرد: این بازی بسیار مهم است، چرا که تیم النصر همه بازی‌های خود را برنده شده و به این جایگاه رسیده است. این تیم چند بازیکن خارجی خوب و خطرناک دارد که سرخ پوشان باید حواسشان به آن‌ها باشد.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس فعل خواستن را برای خود تفهیم کرده است و بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شوند فقط به این فکر می‌کنند که باید برنده از زمین خارج شوند. قرمزپوشان اصلا به حاشیه فکر نمی‌کنند و تمام تمرکز آن‌ها روی بازی است.

قلیچ درباره برگزاری بدون تماشاچی رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: بدون تماشاچی بودن بازی‌ها نتیجه‌ی بسیار مثبتی روی روند بازی‌ها داشته است، چون از نظر من حضور تماشاگران در ورزشگاه بازیکنان و کادرفنی را دچار استرس می‌کند، اما وقتی کسی حضور نداشته باشد، تمام تمرکز و دقت بازیکنان قطعا روی بازی خواهد بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: با رهنمود‌های یحیی گل محمدی (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران) و کادر فنی خوب تیم پرسپولیس، به امید خدا شنبه نماینده کشورمان به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ایشالله
آخرین اخبار