مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم از برگزاری جشنواره سنگ‌نوردی بر صخره‌های دریایی با هدف توسعه گردشگری ورزشی و هیجانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا امری کاظمی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم با اشاره به وجود ظرفیت‌های ارزنده‌ای در جزیره قشم که تاکنون مغفول مانده، اظهار داشت: وجود سواحل صخره‌ای و ماسه‌ای بکر در اطراف این جزیره زیبا با قابلیت‌های گوناگونی همراه است که تنها جنبه گردشگری طبیعی آن مد نظر قرار گرفته است.

او ادامه داد: هدف ما از برگزاری این جشنواره، معرفی سنگ‌نوردی بر صخره‌های دریایی (Deep Water)، کالوِنچِر (تلفیق اَدوِنچِر و کالچِر)، نیچرفرند و استارت آپ DPL است تا جوانب دیگر قابلیت و توسعه گردشگری هیجانی در جزیره نیز دیده شود.

به گفته کاظمی، این جشنواره همچنین با امکان سنجی توانمندی‌های جزیره قشم، کشف استعداد‌های جدید در این منطقه و معرفی این ظرفیت به مردم کشور و جهان، ما را برای برگزاری جشنواره بازی‌های هیجانی بزرگ تری در زمستان آماده خواهد کرد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم از برپایی این جشنواره در آب‌های پیرامون جزیره هنگام خبر داد و گفت: صنعت گردشگری، حوزه‌های مختلفی دارد که جزیره قشم در تک تک این حوزه ها، حرفی برای گفتن داشته و حیف است که این توانمندی‌ها مغفول بماند.

 جشنواره سنگ‌نوردی بر صخره‌های دریایی (Deep Water)) با همکاری مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منطقه آزاد قشم، استارت آپ DPL و هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی منطقه آزاد قشم امروز پنجشنبه ۹ مهرماه در آب‌های پیرامون جزیره هنگام برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.