معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از برگزاری مانور جهادی برای اجرای طرح تعمیرات فیدر شاهرخت در شهرستان زیرکوه خبر داد.

منصوری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: طرح تعمیرات فیدر شاهرخت در شهرستان زیرکوه با حضور ۱۶ گروه کاری و عملیاتی در راستای افزایش امنیت نوار مرزی استان اجرا می‌شود.

او افزود: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، سرویس شبکه‌های مشکل دار برای کاهش خاموشی ناخواسته، کاهش انرژی توزیع نشده از جمله اهداف این طرح است.

منصوریان تصریح کرد: افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر و تمرین آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران‌های مختلف از دیگر اهداف این مانور است.


بیشتر بخوانید


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: تامین پایدار برق چاه‌های کشاورزی و افزایش تاب آوری شبکه در شرایط سخت زمستانی و رضایت مندی مشترکین در شهرستان زیرکوه از دیگر اولویت‌های اجرای طرح است.

او با اشاره به لزوم تداوم جریان برق بدون وقفه و خاموشی، بیان کرد: هر واحد در هر شهرستان استان، برنامه بازدید و تعمیرات مستقل دارد که از اعتبارات تأمین و نگهداری شبکه و بهره داری استفاده و تلاش می‌کند خدمات بدون خاموشی به مشترکان ارائه شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار