امام جمعه موقت بافق گفت: ایران انقلابی با تکیه بر پیشرفت‌های علمی و نظامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمدرضا حقیقت امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق، گفت: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن قرار گرفته ایم که بی سابقه‌ترین فشار‌های اقتصادی به کشور اعمال شده است.

او افزود: آنچه می‌تواند در برابر این جنگ اقتصادی کشور را نجات دهد تکیه بر توانمندی‌های داخلی است و باور به اینکه با مقاومت در برابر فشار‌های استکبار و دشمنان انقلاب و نظام پیروز می‌شویم.

امام جمعه موقت بافق با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه مقابله با دشمنان، بیان داشت: هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب است و این تحریم‌ها و فشار‌ها سال ها است که بر کشور اعمال شده است.

حجت الاسلام حقیقت تصریح کرد: دشمنان نظام بعد از اینکه نتوانستند با جنگ روانی و نظامی کاری از پیش ببرند با اعمال تحریم‌ها و جنگ اقتصادی می‌خواهند نظام را تسلیم خود کنند.

او گفت: ایران انقلابی با تکیه بر پیشرفت‌های علمی و نظامی همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه موقت بافق افزود: در عرصه جنگ اقتصادی باید جهادی عمل کنیم و با تدبیر و برنامه ریزی، دشمن را شکست دهیم.

حجت الاسلام حقیقت گفت: در این عرصه مشارکت مردم در اقتصاد و اعتماد به مردم و اقتصاد مقاومتی از راهکار‌های پیروزی است.

اودر بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استکبار جهانی و همدستانش در نشست اخیر حقوق بشر سازمان ملل، ایران را کشوری ناقض حقوق بشر معرفی کردند که این در واقع بی اعتباری خودشان است.

حجت الاسلام حقیقت بیان داشت: دفاع از مظلوم و شیعیان جهان و منطقه وظیفه دینی ما است و دشمن می‌خواهد با این کار‌ها حتی فشار به قوه قضائیه بیاورد و این نهاد را خدشه دار کند.

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و اقتدار دومقوله‌ای است که نیروی انتظامی آن را برای میهن اسلامی ارمغان آورده است.

حجت الاسلام حقیقت بیان داشت: استقرار امنیت هم اقتدار می‌خواهد، اقتداری که به نفع مردم و برای توجه به مطالبات مردمی باشد.
گرامیداشت فرار رسیدن اربعین حسینی و ضرورت پاسداشت این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر موضوعات امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.