قالیباف در یادواره ۷۲ شهید والامقام هادی شهر گفت: جزو ۵ کشور برتر جهان در حوزه هوا فضا هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۱۱ مهرماه در یادواره ۷۲ شهید والامقام هادی شهر شهرستان بابلسر و روستا‌های همجوار، گفت: در روز‌های دفاع مقدس برای داشتن یک گلوله ساده توپ و سیم خاردار دچار مشکل بودیم، ولی امروز در حوزه هوافضا جزو ۵ کشور برتر جهان هستیم که برپایه منطق شهدا، ایمان، خداباوری و مردم باوری است.

او افزود: فرهنگ دفاع مقدس این فرصت را فراهم کرد که پیچیده‌ترین تکنولوژی علمی را برای انواع موشک‌های بالستیک و کروز بسازیم.

قالیباف با بیان اینکه دفاع مقدس به ما نشان داد که هر کاری شدنی است، گفت: دفاع مقدس منشا پیروز‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف شده است.

او افزود:هدف دشمنان ما در جنگ این بود که ظرف چند روز کشور ما را بگیرند و ذلت و ظلم را حاکم کنند، ولی نتوانستد و امروز ببینید حزب بعث و دشمنان کجا هستند.

بیشتر بخوانید:

قالیاف گفت:این مراسم مرا به یاد روز‌هایی که مردم شجاع، باایمان و محب اهل بیت مازندران در دفاع مقدس از قله‌های شمال غرب تا رود کارون با هم بودیم، می‌اندازد.

او با بیان اینکه جایی در جبهه نبود که خون پاک جوانان مازندرانی برای دفاع از میهن به زمین نریخته شده باشد، افزود:این استان همیشه در دفاع مقدس درخشیده است.

رییس مجلس گفت: فشار اقتصادی امروز نه تنها بر قشر مستضعف حتی طبقه متوسط و کارمند را دچار نیز مشکل کرده است.

قالیباف با بیان اینکه به شما اطمینان می‌دهیم که کشور ظرفیت حل مشکل را دارد، افزود: مطمئن باشید که در مجلس به حاشیه نمی‌رویم و در مجلس یازدهم و برنامه هفتم توسعه، برنامه تحول و ثبات در اقتصاد کشور خواهد بود.

قالیباف با اشاره به اینکه امروز یک کارمند و کارگر نمی‌تواند به فکر خانه داشتن باشد و ما باید در این زمینه خیلی کار کنیم، گفت: ما عهد خود را با مردم و طبقه محروم که صاحب اصلی انقلاب هستند فراموش نمی‌کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه هفتم دنبال این هستیم که در بحث قانونگذاری برای دولت سیزدهم ثبات اقتصادی را رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار