فرماندار امیدیه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: ماموران نیروی انتظامی حافظان امنیت و آرامش در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی صادر و از حافظان امنیت و مسببان آرامش در جامعه تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد و هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در شهرستان امیدیه قدردانی می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های " فرماندهی معظم کل قوا" در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.