رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت چهار مورد فوتی دیگر در استان کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته ۳۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۶۷۹ نفر رسید و هم‌اکنون ۴۷۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۵ هزار و ۵۹۷ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  بیان کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان چهار نفر است.

او گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۲۶ نفر رسیده است.

محمدی بیان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر بستری و ۱۲ هزار و ۱۱۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۹۱ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.