حوادث امروز شنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشته و مصدوم شدن ۴ نفر در سانحه رانندگی در محور هفتکل- اهواز

فرهنگ کره بندی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: دیشب برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و پژو پارس در کیلومتر ۱۵ محور هفتکل-اهواز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های امدادی فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

او افزود: در این سانحه رانندگی یک نفر جان خود را از دست داد و ۳ نفر دیگر مصدوم شدند و به وسیله آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به منظور انجام مراحل درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۵ این کلانشهر با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ عدد باطری خودرو و ۳ حلقه چرخ زاپاس سرقتی کشف شد، افزود: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۹ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.