مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان معرفی شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی در مراسمی با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه درسیستان و بلوچستان به‌عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه این استان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی که سرپرستی مدیریت حوزه‌های علمیه استان را بر عهده داشت، ضمن تبریک به حجت‌الاسلام هادی رمضانی، وی را فردی مدیر، دارای سوابق درخشان، آشنای به حوزه و مسائل مربوط به آن عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز افزود:حوزه‌های علمیه یکی از فعالیت‌های مهم کاریم بوده و توجه و انسجام‌بخشی به حوزه‌های علمیه از مواردی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است.

در ادامه مراسم یکی از اساتید و یک نفر از مدیران حوزه‌های علمیه نیز به بیان مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادهای خود پرداخته و مدیر جدید و سرپرست سابق حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان نیز نکاتی را مطرح کردند.

در چهاردهمین نشست شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور و با پیشنهاد مدیر حوزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی به مدت سه سال به‌عنوان مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان انتخاب‌شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار