امام جمعه موقت شادگان بر استقرار پایگاه‌های تست غربالگری در ورودی‌های این شهرستان جهت پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش آمار ابتلا به آن تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی امام جمعه موقت شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ضرورت دارد گروه‌های غربالگری کرونا شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر در مبادی ورودی‌های این شهرستان مستقر شوند تا از رانندگان و افراد که قصد ورود به شهر را دارند، تست گرفته شود.

او افزود: شهرستان شادگان یکی از ورودی‌های اصلی و با وجود داشتن جاده ترانزیتی و در بین شهر‌های اهواز- آبادان و ماهشهر- آبادان قرار دارد و به منظور جلوگیری از گسترش کرونا ویروس، اقدامات پیشگیرانه در ورودی‌های این شهرستان یک ضرورت است.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی بیان داشت: به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا شدیدترین کنترل‌ها باید در همه ورودی‌های شهرستان شادگان به صورت شبانه روزی انجام شود، البته انتظار می‌رود مردم جهت ریشه کن کردن این بیماری در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری نمایند و درصورت ضرورت خروج از منزل، حتما از دستکش و ماسک و وسایل بهداشتی لازم استفاده کنند.

موج دوم ویروس مهلک کرونا طی روز‌های گذشته در سراسر کشور آغاز شده و ۲۹ استان کشور و همچنین ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند و با توجه به همزمان شدن شیوع بیماری آنفلوآنزا، شرایط سخت و بحرانی در پیش است که با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه می‌توان از ابتلا به بیماری کرونا مصون ماند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار