مستندساز مشهور آمریکایی در اظهاراتی بیان کرد که رئیس‌جمهور کشورش دروغ می‌گوید و به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «مایکل مور» مستندساز مشهور آمریکایی، در پیامی به کرونایی شدن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و نامزد حزب جمهوری‌خواهِ کشورش در انتخابات ماه نوامبر (آبان) سال جاری، واکنش نشان داد.

مور در پیامی که در صفحه فیسبوکش منتشر کرده نوشته است: «ترامپ در مورد ابتلا به ویروس کرونا دروغ می‌گوید».

کارگردان مستند مشهور فارنهایت ۹/۱۱ گفت: «میزان پایین آمار محبوبیت ترامپ در نظرسنجی‌ها عاملی بود تا او برای بهبود آن، ترجیح دهد پیش از انتخابات به چنین تنزلی تن دهد».

به گفته مور، ترامپ در نظر دارد با چنین راهکاری انتخابات را از سوم نوامبر (۱۳ آبان) به روزی دیگر موکول کند. مور همچنین معتقد است رئیس جمهور کنونی آمریکا هیچ ارزشی برای قانون اساسی کشورش قائل نیست.

این مستندساز که مواضع ضدِ ترامپ او مشهور است، همچنین در اظهارات خود ترامپ را «نابغه‌ای شیطانی» خوانده و گفته است او هوشمندانه از اخبار ابتلایش به کرونا «استفاده ابزاری» می‌کند.

او در پیامش همچنین نوشت: «دموکرات‌ها، لیبرال‌ها، رسانه‌ها و دیگران همواره ترامپ را یک لوده تصور می‌کنند و با او مانند یک احمق و کودن رفتار کرده‌اند. بله درست است او تمامی این صفت‌ها را دارد، اما در عین حال بسیار زیرک هم هست. او از [جیمز] کومی و مولر زرنگتر بود. او حتی از ۲۰ جمهوری‌خواه دیگر نیز زرنگ‌تر بود و علیرغم محبوبیت کمتر نسبت به رقیب دموکراتش توانست کاخ سفید را در دست بگیرد».

به ادعای مور کاخ سفید و شخصِ ترامپ حقیقت را درباره وضعیت جسمیِ این کاندیدای ریاست جمهوری پنهان می‌کنند و از این نظر که «ترامپ دروغگویی قهار است» این مسئله جای تعجب چندانی ندارد.

این مستندساز همچنین با بیان آنکه ترامپ در دروغگویی «ثابت قدم، سفت و سخت، بی‌پروا و حرفه‌ای است»، افزود: «چرا واقعا ما امروز حرف ترامپ را باور می‌کنیم؟ آیا او اعتماد شما را به دست آورده است؟» مور گفت که ترامپ باید در خصوص سوء مدیریت خود پاسخگو باشد.

روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش خبر داد و نوشت: «امشب تست کووید-۱۹ بانوی اول آمریکا و من مثبت شد، ما فورا قرنطینه و روند بهبودمان را شروع می‌کنیم، ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
reza
۰۹:۵۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
اول اینکه آمریکائی فرد آمریکائی را بهتر از هر کس دیگری می شناسد......دوم اینکه پس از افتضاح مناظره ترامپ و بایدن تحلیل مایکل مور تا90%میتواند درست باشد شاید ترامپ با این حقه و دروغ میخواهد وضعیت حال و هوای انتخاباتی را عوض کرده و تغییرات اساسی بدهد و از سوئی دیگر دشمنان و دوستان خودش را الک کرده سره را از ناسره جداسازی کند...................
آخرین اخبار