سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم النصرعربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار با النصر عربستان اظهار کرد: من زیاد نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم، زیرا باید از خیلی‌ها تشکر کنم. از همه هواداران که حمایت کرده و همیشه پشتیبان ما بودند و تمام مادران ایرانی، به ویژه مادر عیسی که می‌دانم خیلی دوست داشت فرزند خود را در بازی با النصر ببیند تشکر می‌کنم. به همه تبریک می‌گویم و این پیروزی بزرگ را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.  

او ادامه داد: به همه بازیکنانم که واقعا در این دوره از بازی‌ها بزرگی کردند و با تمام مشکلات شان دویدند، جنگیدند و غیرت و شرف گذاشتند و از حیثیت مردم ایران دفاع کرده و آبروداری کردند تبریک می گویم. دوست دارم از تمام افرادی که دل شان با پرسپولیس بود و می‌خواستند این تیم به فینال برود تشکر کنم. خیلی‌ها هم دوست نداشتند این اتفاق برای ما رخ بدهد که جواب محکمی به همه آن‌ها دادیم. از این اتفاق خیلی خوشحالیم و ان شاالله بتوانیم در فینال هم موفق شویم.

ما به پیروزی برابر النصرعربستان باور داشتیم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چگونه توانستید با وجود اخراج یک بازیکن پرسپولیس در پنالتی‌ها برنده شوید، بیان کرد: به این برد و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان امیدوار بودیم و این موضوع را در چهره تک تک بازیکنانم می‌بینم. اتفاقی هم که امروز برای ما به دلیل محرومیت آل کثیر افتاد، انگیزه‌های مان را چند برابر کرد. نقطه عطفی بود تا برای دیدار با النصر با وجود سختی‌هایی که داشتیم و مقابل تیمی قرار گرفتیم که فوتبال خوب و قوی بازی می‌کند انگیزه داشته باشیم.

انگیزه  بازیکنان پرسپولیس برای شادی مردم قابل ستایش است 

گل محمدی اظهار کرد: از شروع کارمان و قبل از اعزام به دوحه مشکلات زیادی داشتیم و به جز این موضوع، بازیکنان مان هم مصدوم بودند، اما انگیزه بازیکنان هیچ وقت کم نبود. ایمان آن‌ها زیاد بود و باورشان برای پیروزی لحظه به لحظه بیشتر می‌شد. تنها انگیزه آن‌ها هم شاد کردن دل هواداران بود و فقط می‌خواستند در شرایط فعلی به مردم ایران و پرسپولیسی‌ها شادی بدهند. انگیزه و خواست آن‌ها واقعا ارزشمند و قابل ستایش است.

گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس از حیثیت مردم ایران دفاع کردند/ جریمه سنگین شایسته آل کثیر نبود

جریمه سنگین شایسته آل کثیر نبود

 یحیی گل محمدی درباره نظرات متفاوتش قبل و پس از بازی درباره محرومیت آل کثیر گفت: من قبل از بازی هم گفتم انگیزه بازیکنانم با این اتفاق بالا رفته است. همچنین در جلسه فنی بودیم که خبر محرومیت آل کثیر را به ما دادند. شوک عجیب و غریبی بود و تاکنون ندیده بودم درباره بازیکنی ۲ ساعت قبل از بازی چنین اتفاقی رخ بدهد و این جریمه سنگین شایسته عیسی نبود.

باید رای محرومیت آل کثیر تغییر کند 

او افزود: آل کثیر این خوشحالی را در سال‌های اخیر و از زمان به دنیا آمدن برادرزاده اش انجام می‌داد و این نوع شادی اش در لیگ ایران هم سابقه دارد. این رقابت‌ها هم اولین بازی‌های بین المللی عیسی است و تاکنون به جز ایران جایی باز نکرده بود که بخواهد از این شادی تعبیر نژادپرستانه‌ای داشته باشد. به طور حتم به این رای اعتراض می‌کنیم و باید رای محرومیت آل کثیر را تغییر داد، زیرا نمی‌شود درباره آینده یک بازیکن به این راحتی تصمیم گیری کرد.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: آل کثیر واقعا جوان خوبی است و باید درباره این مسئله تجدیدنظر شود. شوک خوبی به ما وارد نشد، اما از همین موضوع توانستیم در جهت ایجاد انگیزه بیشتر استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
و خدایی که به شدت کافیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
شایدتاوان همین جریمه سنگین بودک پوزه ی عربهارا به خاک مالوندوهرچی دلارخرج کرده بودن بر بادهوارفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
تبریک به همه بازیکنان و کادر فنی با تعصب و با غیرت پرسپولیس، جووووونننمممم پرسپولیس خسته نباشید تبریک به همه پرسپولیسای عزیز کیف کردیم از برد شیرینتون
آخرین اخبار