فراخوان هفتمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: در این دوره با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ علاوه بر بخش‌های مختلف جشنواره، بخش نگاه ویژه بر اساس توجه به فضای مجازی و مروجان کتاب در حوزه‌های بهداشت و کتاب درمانی، آموزشگران مروج کتاب (معلم، مربی، استاد)، مادران مروج کتاب، مبادله کنندگان کتاب‌های خانگی مروج کتاب، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مروج کتاب برگزار خواهد شد.

بر اساس این فراخوان، مروج کتاب‌خوانی کسی است که با طراحی و اجرای فعالیت‌های مستمر، کتاب‌خوانی را گسترش می‌دهد یا فرآیند خواندن را لذت‌بخش‌تر، عمیق‌تر و تأثیرگذارتر می‌سازد.

علاقه‌مندان و فعالان ترویج کتاب‌خوانی می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌هایشان در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را به همراه تکمیل فرم‌ها تا پایان وقت اداری ۲۹ آبان به دبیرخانه «هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و همچنین دسترسی به فرم‌های ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت‌های شبکه ترویج کتاب‌خوانی و تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی به نشانی www.bookpromotion.ir و www.moravejan.ir مراجعه کنند.

تمامی مستندات به صورت الکترونیکی در یک فایل به‌صورت PDF به پست الکترونیکی به نشانی moravejan.ketab@gmail.com دبیرخانه ارسال شود.

مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قرارداد‌ها در قالب‌های مختلف با توجه به رویکرد مجازی جشنواره است که باید به‌صورت الکترونیکی ارسال شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار