۲ نفر از کارکنان سکوی حفاری امیرکبیر با احتمال ابتلا به کرونا به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،واحد ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: در پی اعلام سکوی نفتی امیرکبیر با مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامیرآباد مبنی بر احتمال ابتلای تعدادی از کارکنان این سکو به ویروس کرونا، تیم پزشکی به همراه تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند.

گروه امدادی پس از حضور در محل استقرار سکوی حفاری امیر کبیر از  همه کارکنان این سکو آزمایش های لازم را تهیه و بیماران مشکوک به کرونا را غربال و  به اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد  منتقل کرد.

بیشتر بخوانید:

در این عملیات که ۲ ساعت به طول انجامید ۲ نفر با احتمال ابتلا به کرونا ابتدا به بندرامیرآباد و سپس برای انجام معاینات تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند.

 اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از آغاز اپیدمی ویروس کرونا ، همه اقدامات لازم در زمینه ضدعفونی کردن تاسیسات بندری و دریایی، غربالگری کارکنان و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را انجام و  گروه های امداد و  نجات دریایی نیز ۲۴ ساعته اقدامات لازم را جهت کنترل و جلوگیری شیوع این بیماری در دستور کار  قرار دادند.

سکوی حفاری نیمه شناور امیر کبیر نخستین سکوی نیمه شناور ایرانی است که برای عملیات اکتشاف و بهره‌برداری در آب‌های عمیق دریای خزر ساخته شده است و در حال حاضر در فاصله چند کیلومتری از نوار ساحلی در آب‌های دریای خزر حضور دارد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار