قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

وحدت مخصوص استان‌های شیعه و سنی‌نشین نیست

لطفی معتقد است وحدت فقط مخصوص استان های شیعه و سنی نشین نیست و باید در همه مناطق به کار گرفته شود.

وحدت مخصوص استان‌های شیعه و سنی‌نشین نیستبه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست گرامیداشت هفته وحدت که امروز یکشنبه برگزار شد, گفت: در سال های اول پیروزی انقلاب رذالت دشمنان این بود که از اختلافات مذهبی استفاده کنند که با رهنمودهای امام خمینی (ره) بسیاری از این تحرکات خنثی شد و در بخش هایی اقداماتی هم انجام شد.

او افزود: تقویت مبانی وحدت بین همه اقوام و پیروان همه مذاهب در سایه قرآن و سنت و گرفتن مجال تفرقه از اقداماتی است که باید در راستای مبارزه با فتنه های مذهبی انجام گیرد. 

لطفی ادامه داد: در سال های اولیه انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وارد ماجرا شد و بر حضور کاروان ها در مناطق سنی نشین نظارت مستقیم داشت؛ در سال های اخیر هم کارگروه هایی تشکیل دادیم و لیستی از شهرهای سنی نشین و ترکیب های جمعیتی آن ها تهیه و از ظرفیت های مختلف استفاده کردیم و با تمام توان در خدمت آن ها بودیم.

قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وحدت مخصوص استان های شیعه و سنی نشین نیست و باید در همه شهرها و مناطق به کار گرفته شود و توسط ارگان های دولتی حمایت شده و فعالیت های مربوط به آن دنبال شود.


بیشتر بخوانید

تشریح برنامه‌های کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار