نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: عدم تأمین نهاده‌های دامی باعث پدید آمدن مشکلات برای دامداران و تولید کنندگان بخش طیور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات دامداران و بهره برداران حوزه طیور و جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار گفت: مشکلات امروز دامداران و بهره برداران حوزه طیور و کشاورزی عدیده است و باید موانع تولید در حوزه نهاده‌ها دامی از سر راه بهره برداران برداشته شود.

او افزود: موانع تولید آثار سو بر کشاورزی و دامداری کشور و بالغ گرمسار و آرادان گذاشته است و عدم تثبیت قیمت‌ها و تغییرات مداوم آن‌ها موجبات عدم امنیت شغلی را برای فعالان عرصه‌های دام و طیور و به خصوص کارگران ساده این حوزه‌ها، فراهم آورده است که از وزارت جهاد می‌خواهیم در این باره تمهیداتی بیندیشد.

مطهری هم چنین اضافه کرد:  کاهش انگیزه تولید کننده و تعطیلی واحدهای تولیدی و بهره برداری حوزه دام و طیور از آثار منفی شرایط کنونی است و پیشنهاد می‌شود برای کاهش مشکلات دامداران و بهره برداران بخشی از چرخه توزیع نهاده‌ها بر عهده تشکل‌های غیر دولتی و صنفی فعال حوزه کشاورزی و دام و طیور قرار گیرد تا خودشان توزیع نهاده‌ها را داشته باشند زیرا شناخت بهتری از هر منطقه دارند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.