مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: پروژه راه اندازی شبکه ۲۰ کیلو ولت فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا شجاعی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از پروژه شبکه ۲۰ کیلو ولت فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات گفت: برای انجام این پروژه ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری هزینه شده است.

او افزود: اجرای این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر در مدت نه ماه و به صورت تک مداره و با نصب ۱۷ ترانس ۲۰۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق واحد‌های صنعتی و کارگاهی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: شهرک صنعتی مشهد کلات در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار قرار گرفته که با توجه به شرایط مناسب این شهرک، بستر لازم برای سرمایه گذاران فراهم است.
بیشتربخوانید


شجاعی بیان کرد: روشنایی فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات به میزان ۵۰ میلیارد ریال و به طول ۱۴ کیلومتر در دست طراحی بوده و تا پایان سال فاز اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

او تصریح کرد: در فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات فضای مناسبی برای کسب و کار وجود دارد که هم اکنون با اتمام این پروژه به حدود ۲۸۰ واحد صنعتی و کارگاهی برق رسانی می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.