کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تا زمانی که همدلی و وفاق در پرسپولیس وجود داشته باشد این موفقیت‌ها ادامه دارد.

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مسابقه شب گذشته سرخپوشان ایران و النصر عربستان عنوان کرد: بازی بسیار نزدیکی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم، به ویژه قبل از بازی اقدام عجیب AFC در محرومیت آل کثیر می‌توانست کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت‌تر هم کند، اما خدا را شکر پرسپولیسی‌ها نشان دادند که چرا سال‌ها است که قهرمان مقتدر لیگ فوتبال کشورمان هستند.

او ادامه داد: واقعا جای تبریک و تحسین دارد این مقدار از شجاعت و این حجم از وفاق و همدلی در تیم و تا زمانی که این همدلی وجود داشته باشد پرسپولیس می‌تواند به موفقیت‌های خودش ادامه دهد.

آشوبی درباره درخشش مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس و همچنین درخشش حامد لک سنگربان قرمز‌ها عنوان کرد: عبدی بازیکن بسیار خوبی است و یک جایگزین خیلی خوب برای آل کثیر است و در آینده می‌تواند خودش به عنوان مهاجم اصلی در تیم مورد استفاده قرار گیرد. حامد لک هم دروازه بان بسیار توانمندی است که خیلی سال‌های قبل زمانی که جوان‌تر بود توانست به لیگ برتر بیاید و خودش را به عنوان یک دروازه بان خوب نشان دهد، ولی متاسفانه مسیر فوتبالی او پر نوسان بوده، اما خدا را شکر حضورش در ترکیب پرسپولیس با نمایش‌های خوب همراه بوده، حامد لک همه آن چیز‌هایی که یک دروازه بان باید داشته باشد را دارد فقط باید کمی از حاشیه‌ها دوری کند و با تجربه بالای خود یک عملکرد عالی در فوتبال کشورمان داشته باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره حکم محرومیت آل کثیر مهاجم پرسپولیس قبل از بازی مقابل النصر عنوان کرد:  پرسپولیس بسیار باکیفیت  است که می‌تواند خیلی راحت خود را با شرایط تحمیلی AFC هماهنگ کند به نظر من این اتفاق می‌تواند یک الگو باشد و امیدوارم باشگاه‌های دیگر هم در کشورمان از این روحیه برخوردار باشند و بتوانند به موفقیت برسند.

آشوبی در ارتباط با تاثیر یحیی گل محمدی و کادر فنی این تیم در موفقیت‌های پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها از بازی با الشارجه امارات توانستند شکل بازی خوب خودشان را پیدا کنند و از همین بازی بود که بچه‌ها تیمی شدند که می‌شد موفقیت آن‌ها را تصور کرد. تغیراتی که در چینش نفرات اتفاق می‌افتاد پرسپولیس را تکمیل کرد و بدون تردید بخش بزرگی از این موفقیت مربوط به گل محمدی و تفکرات او بود. به اعتقاد من بهترین مربی حال حاظر کشور ما یحیی گل محمدی است.


بیشتر بخوانید


کارشناس فوتبال کشورمان در ارتباط با محرومیت سه بازیکن اصلی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی قرمز‌ها در این مسابقات عنوان کرد: وحید امیری و احسان پهلوان از تاثیر گذارترین بازیکن‌های پرسپولیس برای صعود به فینال این بازی‌ها بوده اند و این محرومیت می‌تواند برای قرمز‌ها مشکل ساز شود و در ارتباط با آل کثیر هم می‌تواند به اندازه پهلوان و امیری تاثیر گذار باشد و هارمونی و هماهنگی تیم را به خطر بیاندازد، اینجا است که باید منتظر تفکرات مربی باشیم که تیم را تا به اینجا مسابقات آورده است.

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: در این سال‌ها خیلی صحبت از این مسئله می‌شد که تیم‌های ایرانی نمی‌توانند چند روز یک بار و در بازی‌های فشرده موفق شوند و دوام بیاورند، اما در شرایط حاظر فکر می کنم خط قرمزی در باره این تفکر کلیشه‌ای و غیر حرفه‌ای کشیده شده است. تیم‌های ایرانی هم می‌توانند سه روز یک بار بازی کنند و نتیجه و بگیرند و هیچ مشکلی را احساس نکنند این نیازمند یک برنامه ریزی و ساختار درست است مثل خیلی از کشور‌های دیگر؛ کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند می‌خواهند پشت ضعف‌های خود و تیمشان پنهان شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار