سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: تخلیه هرگونه پسماند در فضاهای غیر مجاز بر اساس ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماند ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حشمت الله عزیزی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به این که تخلیه پسماند در مراکز غیر مجاز پسماند موجب نازیبایی چهره شهر و آسیب به محیط زیست می شود، گفت: تخلیه هرگونه پسماند در فضاهای غیر مجاز بر اساس ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماند ممنوع است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس با بیان این که بیش از ۳۰ مرکز غیر مجاز تخلیه پسماند در فردیس تعطیل و پاکسازی شده است، گفت: ۲ مرکز پیمانکاری با شهرداری قرارداد دارند و عملیات تفکیک زباله را در این شهر انجام می دهند.

عزیزی افزود: طبق پیگیری های به عمل آمده و دستور پلمب از مراجع قضایی، دیگر مراکز غیر مجاز پسماند نیز تعطیل می شوند.

او از استقرار ۵ غرفه بازیافت در نقاط مختلف فردیس خبر داد و تاکید کرد: این غرفه ها دارای مواد مصرفی شوینده هستند و شهروندان می‌توانند با تحویل پسماندهای قابل بازیافت همچون بطری نوشابه و پلاستیک به این مراکز در تفکیک زباله از مبدا سهیم شوند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: با رویکرد تفکیک زباله از مبدا و افزایش تعداد غرفه‌های بازیافت، گاراژهای پسماند تعطیل می شوند و اقدامی مثبت برای کاهش خطرات زیست محیطی انجام می‌شود.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.