سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد درباره حضور خود در این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی سرمربی تیم شهرخودرو در مورد حضورش در این تیم گفت: مشهد مثل شهر دوم من است و بابت اینکه برای دومین سال متوالی شانس حضور در این شهر و تیم شهرخودرو را به دست آورده ام بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی در شهرخودرو کسب و دل مردم مشهد را شاد کنیم.

با توجه به درد زانو تصمیم گرفتم دیگر بازی نکنم

او در مورد خداحافظی خود از بازیگری گفت: اگر چیزی بگویم به غیر از حقیقت نیست. سال فوتبالی خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کرده بود و دلیلی برای مصاحبه کردن وجود نداشت. دوست دارم اگر حرف می‌زنم بتوانم موضوع مهمی را مطرح کنم و از مصاحبه‌های کلیشه‌ای متنفرم. شاید پیش از این کسی فکر نمی‌کرد آخرین سال فوتبال من باشد، اما با توجه به دردی که در زانو داشتم تصمیم گرفتم دیگر بازی نکنم. کرونا به دادم رسید و مسابقات تعطیل شد، چون در آن زمان حتی نمی‌توانستم راه بروم.

با مربیان لیگ برتری برای قبول هدایت تیم شهرخودرو مشورت کردم

رحمتی در مورد قبول هدایت تیم شهر خودرو گفت: در این یک سال حضورم در تیم شهرخودرو شناخت خوبی از تیم به دست آورده ام و متوجه نقاط ضعف و قوت آن شده ام. مدرک مربیگری ندارم و برخی دیگر از مربیان در لیگ برتر هم درگیر همین موضوع هستند. در طول دوران فوتبالم با مربیان زیادی کار کرده ام که پیش از حضور در مشهد با آن‌ها مشورت کردم. از ۲۰ نفر ۱۸ نفر گفتند سرمربیگری شهرخودرو را قبول کن.

در اولین فرصت به کلاس‌های مربیگری خواهم رفت

او ادامه داد: در اولین فرصت در کلاس‌های مربیگری شرکت خواهم کرد. کادر فنی که انتخاب کرده ام جزو بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بودند. محمد نوازی، اشکان نامداری، علی سامره و ... از لحاظ تجربه و سطح کاری جزو سرآمد‌های فوتبال کشورمان هستند. قربانعلی‌پور در ۱۰ - ۱۲ سال اخیر کنار مربیان مختلفی از جمله اسکوچیچ کار کرده است. بادامکی هم امسال مدیر تیم است و کنار هم می‌نشینیم و از نقطه نظراتش استفاده می‌کنم.

قرار بود کوزین هدایت تیم را در بازی‌های آسیایی قبول کند

رحمتی در مورد بازگشت کوزین گفت: این نشست خبری قرار بود پیش از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و همچنین قرار بود کوزین مسئولیت هدایت تیم را بپذیرد و من بازی کنم. با کوزین به شکل تصویری صحبت و متقاعدش کردم به مشهد بازگردد. به خاطر کرونا و تست‌های مربوطه، در نهایت اینگونه تصمیم گرفتیم که کوزین به قطر بیاید، اما او نیامد. در ابتدا بابت مدرک مربیگری مشکل داشتم که در ادامه رفع شد و من تیم را در بازی‌های آسیایی هدایت کردم.

عملکرد ما در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شرایط خوب بود

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در مورد عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به فشردگی مسابقات ما بازی‌های قابل قبولی را انجام دادیم. بازیکنان زحمت کشیدند و دوست داشتم به جای آن همه انتقاد به این موضوع توجه شود که فرجی، نعمتی، طاهران و صادقی در ۴ پست مختلف فوتبال بازی کردند. فقط یک بازیکن روی نیمکت داشتیم که می‌توانست جایگزین این بازیکنان شود. کلا با ۱۸ بازیکن راهی مسابقات شدیم که ۲ نفر از آن‌ها دروازه بان بودند. اگر پنجره نقل و انتقالاتی باز بود بازیکنان جدید را با خود به قطر می‌بردیم و با دست بازتر می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. در بازی آخر مقابل پاختاکور موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم.

بازیکنانی ما از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند

او در مورد بازیکنان جدید این تیم و شرایط این روز‌های نقل و انتقالات فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان جدید با نظر خودم به تیم اضافه شده اند. به تهران رفتم و به مالک باشگاه گفتم اگر با این ۳ بازیکن قرارداد نبندد اینجا را ترک نمی‌کنم. همین بازیکنانی که الان به تیم ما اضافه شدند از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتند. من که دوره‌های مربیگری را پشت سر نگذاشته ام می‌دانم با بازیکنان تحت قرارداد تیم‌های دیگر نباید مذاکره کنم. متاسفانه برخی از افراد اصلا این موضوع را رعایت نمی‌کنند و با بازیکنانی که در تمرین ما حضور دارند وارد مذاکره شده اند. ۸۰ درصد مشکلات ما از فضای مجازی است.

از اینکه جا پای گل‌محمدی گذاشته ام نمی‌ترسم

رحمتی در مورد برنامه و هدف تیم شهرخودرو برای فصل آینده گفت: برنامه‌ای را به حمیداوی ارائه داده ام. قول می‌دهم خودم، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهند. از اینکه جا پای گل‌محمدی گذاشته ام نمی‌ترسم و به چالش‌های سخت علاقه دارم. اردویی در تهران تدارک دیده ایم و بازیکنان جدید تیم باید در کنار هم بازی کنند تا به هماهنگی لازم برسند. دوست داشتم اردو در مشهد باشد، اما به علت بازی‌های دوستانه ۱۲ روز در تهران اردو خواهیم داشت.

بعد از بازی‌های آسیایی یک برنامه ۳ ساله را آغاز کردیم

او ادامه داد: بعد از بازی‌های آسیایی یک برنامه ۳ ساله را آغاز کردیم و به همین علت میانگین سنی تیم را پایین آوردیم. از محمد قاضی بابت زحماتی که برای تیم شهرخودرو کشید تشکر می‌کنم و در ادامه مسیر فوتبالی برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همین الان خودم برای بازی کردن پیشنهاد دارم، اما در شهرخودرو می‌مانم و به کارم ادامه می‌دهم. قاسمی نژاد هم که درگیر برخی از مشکلات شخصی است در اردوی تهران به جمع ما اضافه خواهد شد. سعید صدقی نیز ۲ روز است که با ما تمرین می‌کند. خلعتبری هم به زودی مذاکرات نهایی اش را با باشگاه انجام خواهد داد.

رحمتی درباره دیده شدن نام او در بیانیه‌ای که حسین کاظمی، پیشکسوت استقلال در دیدار با وزیر به خاطر شرایط استقلال مطرح کرده بود گفت: من خودم اینجا حضور دارم و اگر بخواهم حرفی بزنم، از امکانات کافی برخوردارم. به نظرم منظورم را واضح رساندم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار