ویژه برنامه اربعین، در قاب مجازی «تکیه محرم»

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از اجرای ویژه برنامه‌ای به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان،در قاب مجازی «تکیه محرم» با محوریت موکب اربعین و نام "چله حسرت"خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریزگفت:تکیه محرم که به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با ویژه برنامه‌های اربعین و ۲۸ صفر بار دیگر با محبان سید و سالار شهیدان همراه شده و مهمان خانه‌های آن‌ها خواهد شد.

اوافزود:این ویژه برنامه به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه، مشارکت سازمان و همکاری شهرداری منطقه یک تبریز تولید و ارائه خواهد شد و در امتداد تکیه رمضان و تکیه محرم، به ارایه خدمات فرهنگی و معنوی به شهروندان می‌پردازد.

او تکیه محرم را زمینه‌ای برای نشر افکار و مکتب حسینی عنوان کرد که با برنامه سازی‌های فرهنگی سعی بر معرفی ادبیات فاخر مرثیه و نوحه ترکی دارد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز بر ضرورت فرهنگسازی در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از آسیب‌هایی که جامعه را تهدید می‌کند بدعت در مراسم‌های مذهبی و از سوی دیگر نفوذ فرهنگ‌های غیر در میان جوانان است که این سازمان با ایجاد فرصت و زمینه برای فرهنگسازی در تمامی عرصه ها، سعی دارد وظیفه ذاتی خود را در حوزه فرهنگسازی انجام دهد که اخلاق مداری یکی از موضوعات محوری و مهم برنامه‌های پیشین تکیه محرم بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی تاکید کرد: ویژه برنامه تکیه محرم با عنوان "اربعین غریب چله حسرت" با مشارکت گروه فرهنگی مذهبی آئینه و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، در اربعین حسینی و ۲۸ صفر مصادف با شهادت پیامبر اکرم (ص) تولید و از مجرای رسانه‌های الکترونیکی مهمان خانه‌های علاقمندان خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.