معاون فرماندار رامشیر بر حفظ حریم شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: با تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلیل ظهیری معاون فرماندار رامشیر با اشاره به فرآیند صدور پروانه ساخت در محدوده شهر‌ها و روستا‌ها و نحوه رسیدگی به تخلفات گفت: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و تخلفات قانونی امری مهم تلقی می‌شود.

او شناسایی تخلفات ساختمانی در اسرع وقت و جلوگیری از پیشرفت ساخت و ساز‌ها غیرقانونی را امری ضروری عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های مربوطه با نگاه جامع و ایجاد رفتار‌های بین بخشی، جهت رفع مشکلات موجود در مورد تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز با این موضوع مهم برخورد کنند.

ظهیری با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات مربوط به" اضافه ساخت مازاد بر پروانه ساختمانی " است، تصریح کرد: شهرداری‌ها به جد از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهر و حریم ممانعت به عمل آورند، همچنین بخشداران، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی نیز موظف هستند از هر گونه ساخت و ساز در روستا‌ها جلوگیری کنند.

معاون فرماندار رامشیر بیان داشت: افزایش نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در حریم با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ها و مستند سازی فعالیت‌های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که با تشکیل کمیته تخلفات اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.