مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۲ ساعت قبل از بازی با النصر آل کثیر را محروم کردند و فشار زیادی به ما آوردند، اما خدا را شکر سربلند شدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت این تیم به ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی‌هایی که به دست آوردیم را تبریک می‌گویم و خوشحالم که دل ملت شریف ایران شاد شد، زیرا این اتفاق برای ما از هر چیزی مهم‌تر است. همیشه قبل از این که با بازیکنان راجع به نکات فنی حرف بزنیم، به آن‌ها می‌گفتیم که برای مردم بجنگند تا دل مردم شاد شود.

مطهری درباره هماهنگ شدن خرید‌های جدید پرسپولیس با این تیم گفت: ما مربیان همیشه با چنین چالش‌هایی مواجه هستیم و کار ما مدیریت کردن چالش‌ها است. قدردان بازیکنان قدیمی تیم هستیم که خیلی تلاش کردند و بازیکنان جدید را پذیرفتند.

مربی پرسپولیس درباره اتفاقات قبل از بازی با النصر و محرومیت عیسی آل کثیر گفت: تیم ما اکنون به فینال رسیده و باید از این اتفاق خوشحال باشیم. فشار خیلی زیادی روی ما بود. ۲ ساعت قبل از مسابقه، بازیکن ما را محروم کردند و تیم را به هم ریختند. داوری هم کار ما را سخت کرد، اما خوشبختانه سربلند از مسابقات بیرون آمدیم.

او در واکنش به عملکرد خوب بازیکنان جایگزین پرسپولیس گفت: پرسپولیس بزرگ است و ذهن‌های بزرگ و برنده می‌خواهد. بنابراین هر کسی که در قالب این تیم قرار می‌گیرد، باید خوب باشد.

مطهری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرد با پرسپولیس به فینال آسیا برسد گفت: ما فرزند پرسپولیس هستیم و روز اولی که به تمرین رفتیم، گل محمدی به بازیکنان گفت لیگ ایران دیگر برای ما کوچک است. البته ما به تیم‌های حاضر در لیگ برتر احترام می‌گذاریم، اما گفتیم فقط باید به آسیا فکر کنیم و به فینال برسیم. فکر کردن به این اتفاقات بزرگ، روح بزرگ و ذهن برنده می‌خواهد و اکنون می‌بینیم به جایی که می‌خواستیم رسیدیم.


بیشتر بخوانید:


مربی پرسپولیس درباره بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای فینال برنامه‌های خودمان را داریم. موفقیت در فینال فقط به عملکرد بازیکنان و کادرفنی بستگی ندارد و باشگاه هم باید برنامه ریزی دقیق و مدونی داشته باشد. مدیریت هم باید به ما کمک کند تا در فینال هم مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار