هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست تحقیر آمیز تیم لیورپول برابر استون ویلا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۱:۴۵ استون ویلا در ورزشگاه اختصاصی خود، ویلا پارک، برابر لیورپول مدافع عنوان قهرمانی به میدان رفت که این دیدار با شکست ۷ بر ۲ شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید.

در این بازی ابتدا در دقیقه ۴ "اولیه واتکینز" استون ویلا را یک بر صفر پیش انداخت، سپس همین بازیکن در دقیقه ۲۲ برای بار دوم دروازه لیورپول را گشود. محمد صلاح ستاره مصری لیورپول دقیقه ۳۳ یکی از گل‌ها را پاسخ داد، اما ۲ دقیقه بعد "جان مک گین" گل سوم ویلا را به ثمر رساند.

"اولیه واتکینز" در دقیقه ۳۹ هت تریک کرد تا نتیجه  چهار بر یک به سود میزبان شود. "راس بارکلی" در دقیقه ۵۵ گل پنجم استون ویلا را وارد دروازه لیورپول کرد. محمد صلاح در دقیقه ۶۰ گل دوم خود و تیمش را زد، اما استون ویلا دست بردار نبود و دقیقه ۶۶ توسط "جک گریلیش" به گل ششم رسید ،همین بازیکن در دقیقه ۷۵ گل هفتم استون ویلا را زد تا شیر‌ها (لقب استون ویلا) با تحقیر قهرمان فصل گذشته ۳ امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را کسب کنند.

استون ویلا با این پیروزی با سه بازی  ۹ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفت. لیورپول هم با چهار بازی  ۹ امتیازی باقی ماند و به رتبه پنجم سقوط کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار