مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از توقیف ۲۲۰ دستگاه تاکسی و یازده دستگاه اتوبوس به‌دلیل تخلفات کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سجاد سلیمانی در جلسه امروز (۱۳ مهر) ستاد هماهنگی مقابله با کرونا شهرداری کرمانشاه با اشاره به تشدید سخت گیری‌ها و برخورد با تخلفات کرونایی ناوگان حمل و نقل درون شهری گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته مقابله با کرونای سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه، مقرر شد در صورت مشاهده رانندگان تاکسی بدون ماسک، در مرحله اول سه روز خودروی آن‌ها توقیف شود.

این مسئول افزود: در صورت تکرار مجدد این تخلف، این بار راننده تاکسی به کمیته انضباطی معرفی شده و بر اساس رای این کمیته از تعهد محضری، تعلیق از کار به مدت سه تا شش ماه و یا حتی لغو پروانه محکوم می‌شود.

او افزود: در این مدت تاکنون ۲۲۰ تاکسی و یازده اتوبوس به دلیل تخلفات کرونایی توقیف شده اند.

سلیمانی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک در میان رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری گفت: طبق برآورد صورت گرفته ۹۰ درصد رانندگان تاکسی از ماسک استفاده می‌کنند و مشکل ما در این زمینه عمدتا مربوط به مسافران این وسایل نقلیه است.

او افزود: بعضا برخی رانندگان با مسافران بدون ماسک درگیر شده و حتی مجروح شده اند و از مردم تقاضا داریم خودشان در این زمینه رعایت کرده و بدانند استفاده از ماسک برای حفظ سلامت و جان آنهاست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از استقرار اکیپ‌های سیار و ثابت ضدعفونی وسایط نقلیه درون شهری در ترمینال شهید کاویانی، فرودگاه و برخی میادین شهر خبر داد وافزود: همچنین طی مدت شیوع کرونا، ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.