معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: حامیان البرزی رشد ۱۰۰ درصدی درآمد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) البرز را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون معادل ۱۴ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان از سمت حامیان به‌حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریزشده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اجرای پویش هر شهروند حامی یک فرزند معنوی افزود: در حال حاضر ۱۴۲۲ فرزند طرح اکرام ایتام و ۲۸۱۱ فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند که توسط حامیان حمایت می‌شوند.

لشینی گفت: با توجه به مشکلات دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در تأمین تبلت و گوشی هوشمند، کمیته امداد و نیکوکاران البرزی باهدف بهره‌مندی دانش آموزان از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای آن ها، خرید ۳۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند را متقبل شدند.

او استفاده از بستر‌های الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلا انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه اکرام اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام کمیته امداد امام خمینی، مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین نیازمند واریز می‌شود و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.