سیدمرتضی حسینی شطرنج باز رفسنجانی موفق شد در مرحله مقدماتی مسابقات کمتر از ۱۵ سال دانش آموزان جهان با کسب ۷.۵ امتیاز از ۱۱ بازی، جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کند.

علیرضا موسی علی، رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین مسابقه مجازی شطرنج دانش آموزان پسران استان‌های کشور در رده‌های زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

او افزود: در پایان این رقابت ها، در رده‌ی زیر ۱۵ سال مرتضی حسینی و در رده‌ی زیر ۱۷ سال حامد بهروزی و ایلیا درینی به عنوان نمایندگان استان کرمان در قالب تیم‌های ملی زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال کشور برای حضور در مسابقات جهانی دانش آموزان جهان که از سوی فدراسیون جهانی دانش آموزی درحال برگزاریست، انتخاب شدند.

موسی علی تصریح کرد: در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات کمتر از ۱۵ سال دانش آموزان جهان که عصر دیروز با حضور ۹۰ شرکت کننده از سراسر جهان به صورت مجازی برگزار شد، سیدمرتضی حسینی شطرنج باز رفسنجانی توانست با کسب ۷.۵ امتیاز از ۱۱ بازی، به عنوان دهمی دست یابد و بدین ترتیب جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کند.

او بیان داشت: این نماینده‌ی شایسته‌ی استان کرمان یکشنبه ۲۷ مهر ماه ۹۹ مصادف با ۱۸ اکتبر برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها به مصاف با حریفان می‌رود.

رئیس هیئت شطرنج استان کرمان گفت: در رده‌ی زیر ۱۷ سال نیز حامد بهروزی شطرنج باز رفسنجانی و ایلیا درینی شطرنج باز جیرفتی قرار است به عنوان نمایندگان استان کرمان یکشنبه ۲۰ مهر ماه ۹۹ مصادف با ۱۱ اکتبر در مرحله مقدماتی مسابقات مجازی دانش آموزان جهان حضور یابند.

موسی علی افزود: مرحله‌ی نهایی رقابت‌های زیر ۱۷ سال دانش آموزان جهان نیز ۲۵ اکتبر برگزار می‌شود.

او ضمن تبریک صعود سیدمرتضی حسینی به مرحله نهایی رقابت‌های زیر ۱۵ سال دانش آموزان جهان، برای سایر نمایندگان استان کرمان در مسابقات پیش رو نیز آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار