نتیجه جدیدترین آزمایش کرونای نامزد دموکرات‌ها باز هم منفی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه‌ای بی سی نیوز، ستاد انتخاباتی بایدن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد جو بایدن، نامزد حزب دموکرات بار دیگر تحت آزمایش پی سی آر قرار گرفت و نتیجه آن منفی بود. او به کووید-۱۹ مبتلا نیست.

بایدن در حالی تحت آزمایش کووید-۱۹ قرار گرفته است که روز چهارشنبه گذشته نخستین مناظره انتخاباتی خود را با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برگزار کرد. این در حالی بود که ترامپ سه روز بعد به کووید-۱۹ مبتلا شد و از آنجا که شرایط او بحرانی بود به بیمارستان منتقل شده.

گفته می‌شود ترامپ روز جمعه به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد به همین دلیل برخی گمانه‌ها در مورد احتمال ابتلای بایدن نیز خبر داده اند.

بیماری ترامپ بر نتایج نظرسنجی ها نیز تاثیر گذاشته است. فاصله  نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نظرسنجی‌ها با دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در این انتخابات به بیشترین میزان در یک ماه گذشته رسید.

 پس از اعلام ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا، محبوبیت او در نظرسنجی‌ها در رقابت با جو بایدن به کمترین میزان در یک ماه گذشته رسید.

بر اساس نظرسنجی خبرگزاری رویترز و موسسه تحقیقاتی و افکارسنجی ایپسوس، که در روز‌های دوم و سوم اکتبر صورت گرفته است و شب گذشته نتایج آن منتشر شد، ۵۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از بایدن حمایت کردند، در حالی که ترامپ فقط حمایت ۴۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی را به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار