کنتور‌ برق یکی از ادارات برق شاهین شهر اصفهان اگر چه ۷۲ بار قرائت شده اما کنتورش به طور کل خاموش بوده است!

کنتور برقی که ۱۲ سال خاموش بودبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته خبری مبنی بر دستکاری کنتور‌ برق یکی از ادارات برق مخابره شد، پس از بررسی‌های انجام شده گویا این کنتور برق حدود ۱۳ سال به طور کل خاموش بوده و هیچ عددی را ثبت و ضبط نکرده است.

پس از رسانه‌ای شدن این موضوع پای این موضوع به سازمان بازرسی اصفهان هم باز شد و پس از مکاتبات انجام شده با شرکت توزیع برق اصفهان این کنتور اصلاح و مبلغی به عنوان کارکرد و جریمه به خزانه دولت واریز شد، براین اساس پس از گزارش معیوب بودن کنتور برق این  کنتور تعویض شد.

بررسی‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشان داد که این کنتور به مدت ۱۲ سال دستکاری شده بوده، این در حالی است که این کنتور سالیانه باید دو مرتبه کنترل می‌شد، یعنی حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۴ مرتبه، اما متاسفانه این اقدام در طول این سال‌ها برای امتحان و کنترل این کنتور صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


 

کنتور برقی که ۱۲ سال خاموش بود + سند

سند فوق نشان می‌دهد که در سال ۹۵ مامور کنتور خوان گزارشی مبنی بر عدم کارکرد کنتور و ثابت بودن ارقام آن و عدم ثبت نتیجه پایانی ارائه داده است اما با این حال اداره برق شاهین شهر اصفهان اقدامی جهت اصلاح و تعویض کنتور انجام نداده است.

گفتنی است، در طول سال‌ ماموران قرائت شش دوره باید کنتور را قرائت می‌کردند. بر اساس اسناد موجود این کنتور بالغ بر ۷۲ بار قرائت شده اما گزارش صفر بودن کنتور گزارش نشده است.

کنتور برقی که ۱۲ سال خاموش بود + سند

این نمودار نشان دهنده این است که این کنتور در هفت دوره دستکاری شده است و مدارک فوق نشان دهنده این است که وزارت نیرو در این رابطه تنها سکوت کرده و هیچ پاسخی نداده است.

براین اساس محمد اکبری مدیر روابط عمومی توزیع برق اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خاموشی چندساله کنتور برق در این اداره برق شهر شاهین شهر استان اصفهان گفت: امور برق شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان دارای انشعاب  با قدرت ۲۵ آمپر سه فاز است.

او ادامه داد: با توجه به گزارش لوازم اندازه گیری مبنی بر معیوب بودن انشعاب برق، این کنتور در تیر سال ۹۴ تعویض  شد.

مدیر روابط عمومی توزیع برق اصفهان  افزود: در حال حاضر با مامور خاطی برخورد و به کمیته انضباطی معرفی شده و در پرونده این مامور کنتور این موضوع درج شده است.

اکبری گفت: براساس فلوچارت مبلغ ۱۰ میلیون تومان به علت خاموشی این کنتور طی این چندسال به خزانه دولت واریز شد.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به خبری مبنی بر دستکاری کنتور‌های برق برخی از ادارات به منظور کاهش بار مالی قبوض برق، گفت: در واقع هرگونه دستکاری کنتور برق از مصادیق سرقت یا کلاهبرداری بوده و برحسب تشخیص دادگاه مجازات‌هایی برای مجرمان در نظر گرفته می‌شود.

او ادامه داد: اگر برای شرکت توانیر صحت دستکاری کنتور برق محرز شود، قطعا با متخلفان برخورد خواهد شد و جریمه‌های سنگینی هم برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: ما در کشور در حال حاضر کنتور‌های خراب بسیاری داریم، ولی اگر موضوع دستکاری کنتور، توسط ماموران توانیر محرز شود طبق قانون برخورد می‌کنیم  چرا که این کار به راحتی قابل شناسایی است.

رجبی مشهدی در پایان تصریح کرد: اگر دستکاری صورت بگیرد هرگونه عواقب آن به عهده مشترکان خواهد بود و در صورتی که لوازم برقی مورد استفاده در منزل و اماکن تجاری نیز دچار آسیب شود، از شمول پرداخت بیمه خارج می‌شود و خسارت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.  بر این اساس سالیانه در کشور حدود یک میلیون کنتور برق جهت رفع فرسودگی  تعویض می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
تمام شد رو سیاهی موند واسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
حقوق ۳۰ و۴۰ میلیونی خخخخ!!!
United States of America
نظریان
۲۳:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حالا مدیر شهرستان شاهین شهر عوض شود به نظرتان چیزی تغییر خواهد کرد؟! من گمان نکنم.
United States of America
گلابیییییییی
۲۱:۳۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
لطفا درس اخلاق و تربیت و تکریم به همکاران را برای مدیر و یعضی از روئسا بزارید در ستاد این مدیر فقط بلده ترور‌شخصیتی بکنه همکاران را چرا سکوت کردین همه شهامت داشته باشید اعتراض بکنید به مدیر عامل شاهین شهر شهرستان خسته دلال شده هر همکاری را که می‌بینید قرص اعصاب مصرف میکنه از دست این مدیر
Iran (Islamic Republic of)
عباس عمو
۲۱:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
دستگاری کنتور برق شاهین شهر نشان داد که چقدر در این شرکت تخلفات زیادی داره صورت میگیرد درسطح مدیران چرا باید مدیر یک شهرستان اینقدر زورگو باشد این اقا واقعا خسته کننده شده واقع انگیزه ای برای رفتن به سر کار برای کارمندان نزاشته است مخالف ایشون فقط خودشو قبول داره بیشتر هزینه های اداره صرف ایشون داره میشه چرا همش درب اتاق مدیریت بروی کارمندان بسته است برای دیدن یک مدیر شهرستان نباید نیاز به گرفتن وقت قبلی باشد مراجعه کنندگان همش گله مند هستند مدیر باید مردمی باشد مشکلات همکار را درک کند ق
Iran (Islamic Republic of)
dadresi
۲۰:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
با دستور دادستان محترم به موضوعات موجود در توزیع برق استان اصفهان رسیگی خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
گذشت خیانت است
۱۹:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
لطفا گوش به انسانهای بیمار روحی ندید ایشون موارد اخلاقی زیادی داشتند و دارند متاسفاته شرکت با ایشون راه اومده جناب مدیر عامل لطفا برای ایشون رفعت به خرج ندهید برخورد قاطع با کسی که ابروی شرکت را برده است معاونت محترم منابع انسانی لطفا ورود پیدا بکنید و نزارید انسانهای بیمار ذحمات همکاران را بی‌ارزش بکنند این اقا موارد اخلاقی زیادی داشته است کوتاه امدن در مقابل این انسان خیانت به صنعت برق است
Iran (Islamic Republic of)
دوست ممد
۱۷:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک
کلی موارد تخلف دیگر هم در توزیع استان اصفهان هست که متاسفانه امکان افشای آن نیست چون کارمندان از کار برکنار میشن
Iran (Islamic Republic of)
دوستی
۱۷:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
لااقل درس خوبی بود تا مدیران بفهمند که اگه آبرویه همکار و کارمند ساده رو ببرن و حقوق کم بدن و هر نو تبعیض دیگه آخرش یجا توسط همین کارمندان ضعیف و شجاع رسوا میشند
و مجبور میشن با خفت تن به بازنشستگی اجباری بدن
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
بلهه
Iran (Islamic Republic of)
باب المندب
۱۲:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
تازه باب باز شد که تخلفات مدیران در خبرها درج شود و حتی 20:30عنوان کنند خبر های متخلفین رو. بلکه مستضعفین و کارمندان نجیب از دست این ها راحت شوند.
Iran (Islamic Republic of)
behzad
۱۷:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
آقا نشونی بدین ما هم تعریف کنیم و محکوم کنیم دستکاری رو از کجا پاداش بگیریم؟
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۷:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من فقط اینو میدونم این سکوت خیلی معنی داره !!!!!معمولا اذهان رو به مسائل جانبی مشغول میکنن تا اصل موضوع فراموش بشه اینم یه شگرده واسه خودش
Iran (Islamic Republic of)
sh
۱۶:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خدا قوت میگم به دوستانی که این کنتور را دستکاری کردن و دوازده سال تونستن پنهان کنن خدا قوت پهلوانان صنعت برق
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
هاهاها. واقعا پهلوان هستند. عجب
Germany
فقط خدا
۱۵:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ما کارمندان و کارگران شرکت از مدیرعامل ممنونیم
به چشم دیده ام که بعضی از همکاران شهرستانها که مریض دارند یا مشکلی دارند، چندین روز از مهمانسرای شرکت بصورت رایگان استفاده میکنند .
خدا اجرتان بدهد .
گوش به حرف آدمای منحرف نکنید و به خدمت رسانی به مردم و همکاران ادامه بدید .
Netherlands
بشکه
۲۲:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اولا ما که ندیدیم دوما بفرمائید که مدیر وقت شاهین شهر رو بخاطر تخلف اخراج کنند
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
مشک ان است که خود بروید نه آنکه عطار بگوئید. شرکت توزیع به واسطه این مدیر عامل رئوف جولانگاه گرگهائی شده است که به اسم مدیریت سالهاست که از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف شومشان استفاده نکرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 2
۱۳:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
آره تو کارمند و کارگر شرکت برق نیستی که از مدیر عامل ممنونی یکی از اونایی هستی که دارند دمت رو میبینند. وگرنه باید از مهمانسرا خریدن ایشون ممنون باشیم یا از این همه مطالبات عقب افتاده و حقوقی که به این کارمندای و کارگرهای بیچاره پرداخت نمیشه و کلی معوقات وجود داره که تو هیچ شرکت توزیع دیگه ای نیست.
Germany
شهیدان وطن
۱۵:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
شما چندین سال قبل به علل اخلاقی باید اخراج میشدی .
مدیرعامل بزرگواری کرد و بیرونت نکرد . تازه رسمی هم شدی که جای بحث داره ...
این هم دستمزدش
دستمریزاد
آفرین
ماشین و مهمانسرا و .. رو برای خودش خرید بی انصاف
واقعا که خیلی بی انصافی
خدا به راه راست هدایتت کنه انشاالله
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
از اسم پاک شهیدان وطن استفاده نکن وطن فروش. حمایت از دستکاری کنتور اداره و به حاشیه کشاندن این فساد کار درستی نیست. تمرکز داشته باشید روی این تحلف تا برای حذف یک متخلف سازمان دهی شده بهره ببریم
Iran (Islamic Republic of)
جمیلللللل
۱۴:۰۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
چرا مدیر بازنشسته نمیشود درسته که حقوق ۳۰ میلیونیش خیلی کم میشه و تمام امکانات تمام میشه ولی باید به زور بازنشستش بکنن خودش تا این اداره را به نام خودش نزند ول کن نیست بگزارید جوان و نیروهای جدیدالستخدام با رویکردهای جدید و اخلاق خوب وارد مدیریت بشوند والا این اقا خسته کرده همه رو
United States of America
دستان پور
۱۱:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
صرف نظر از کار زشتی که انجام شد و اینکه چه کسی این کار را کرد، این داستان یک نتیجه داشت و آن این موضوع بود که ""دارایی های دنیوی(ماشین میلیاردی، خانه چند طبقه) و مقامات دنیایی( مدیر، مدیرعامل، رئیس و ...) نمی تواند ضامن حفظ آبرو و قدرت افراد باشد و این میزها به کسی وفا نکرده است"".
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
من نمیدونم واقعا این قضیه چه ربطی به این اقا داره شده یه ادم عقده ای البته حقیر حقم داره بدخت ابروش رفت (عصای‌سفید) میخوار جبران کنه مثلا والا مدیر عامل خوب ادمیه اینو اخراج نکرده خواسته خیلی از بچه های شرکت اخراج این شخص نمیشه هر ادم عقدهای با ابروی سازمان بازی بکنه
Netherlands
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
با ابروی سازمان کسی بازی کرده که تخلف دستکاری رو پنهان کرده و پنج ساله از محل صرفه جوئی این محل برای خودش امپراطوری درست کرده است. کسی که این تخلف رو عیان کرده ادم حسابیه برادر
Netherlands
یا حق
۱۸:۳۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
با سلام . مدیر این اداره چند سال است که باید بازنشسته می شده ولی با توجه به پارتی بازی تا کنون ایشان را بازنشست نکرده اند . هر چه بیشتر سر کار باشد این تخلفات بیشتر می شود . بهتر است طبق قانون بازنشست شود و با همه کسانی که در این کار دست داشته اند برخورد شود .
Germany
سلامتیان
۱۵:۲۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
اگر شخصی در مکانی که کنتور برقش دستکاری است نماز بخواند، حکمش چیست؟ باطل است، صحیح است، گردن شخصی است که دستور این کار را داده؟ چیه بالاخره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
کنتور ا ولش کنید بابا
Belgium
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مدیری که چند سال یکجا بمونه ممکنه کارهای ناجور ازش سر بزنه
باید باهاش برخورد جدی کرد
Netherlands
بچه شیری
۱۱:۵۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مدیر اداره باید منتظر اینچنین اتفاقاتی باشند .
Iran (Islamic Republic of)
بردباران
۱۱:۴۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مدیر شاهین شهر را بر کنار کنید . علاوه بر مشکلات زیاد و مدیریتی تخلف های مختلف دارد
Iran (Islamic Republic of)
صراف
۱۱:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مدیر این اداره به عنوان متهم اصلی بایستی پاسخگو باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
نتیجه لج بازی با همکار همین میشود
Iran (Islamic Republic of)
راننده تاکسی
۰۵:۰۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
حالا مثلا یه اداره دولتی پول به دولت نده چی میشه؟مگه از این جیب به اون جیب نیست؟ به نظر من این موضوع کار خودشونه که ذهن مردمو از این همه بدبختی و گرفتاری ببرند رو چیزهای بیخودی. دو نفرم گذاشتند هی نظر فیک بدن
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
دمت گرم راننده تاکسی که ساعت ۵ صبح پاشدی داری نظر میدی. شغل شریفی داری و از زحمت و بازوی خودت داری نون میخوری و مثل بعضی ها جیره خوار نیستی. آفرین برشما ولیخیلی هم بدبین نباش. انشاالله درست میشه.
Netherlands
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
ای کاش به جای این همه شعار دادن با مفاسد برخورد عملی می شد تا شاهد چنین مواردی نبودیم .
Canada
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
این مدیر را باید مجازات کنند تا عبرتی بشه برای سایرین
Germany
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
کنتور خونه اون مدیر هم دستکاری باید تست بشه
Netherlands
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
درسته .مخصوصا اینکه یک طبقه اش باشگاهه
Iran (Islamic Republic of)
ورد زبانم صلح و صفاست.
۲۳:۲۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
امان از مدیرانی که ورد زبانشان صلح و صفا می باشد و عملشان چیز دیگری است.
Netherlands
گروه حقیقت یاب
۲۱:۲۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
پیشنهاد میشود تو شهرستانهای قبلی که این آ دم مدیریت میکرده بررسی شود . احتمالا موردها بیشتری یافت خواهد گردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
بهتره به جای شرکت توزیع نیروی برق استان بگیم شرکت فامیلی ها ؟ خسته شدیم از رانت و برخورد صخیف مدیر والا نیروهای زحمت کش شاهین شهر دیگه توان و امید و انگیزه کار کردن را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
یکی دیگه
۱۸:۱۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
باید با مدیر برخورد کرد، باید به اون کارمند پاداش داد، باید ...
این کیه با خودش درگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
شرکت توزیع برق اصفهان شده شرکت فامیلی ها، همه با هم فامیل هستند چرا یک مدیر اینقدر اختیار دارد تا ۲۷ نفرا را با رانت بیاورد سر کار
Iran (Islamic Republic of)
گروه حقیقت جو
۱۵:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
‏توصیف افراد در شرکت توزیع برق استان اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
تا اونجایی که من میدونم حراستی که تو اون شهرستان بوده و پنج سال از این دوازده سالی که درج شده اونجا بوده یعنی واقعا نمیدونسته؟؟؟؟!!!!
اگه اینطور بوده مدیریت مصرف ،اندازه گیری ،مدیر،حراست و همه میدونستن
Iran (Islamic Republic of)
صدای حق
۰۹:۱۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
با نگاه کردن به کامنتها مشخصه که بجای پرداختن به اصل موضوع نفراتی میخوان اصل موضوع (دستکاری کنتور برق شهرستان)رو به حاشیه بکشونن
Netherlands
خبرنگار بدون مرز
۲۱:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
قطعا به حاشیه نخواهد رفت و رئیس قوه قضائیه پیگیر ماجرا هست. توسط سربازان گمنام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
آخه وقتی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان خودش با رانت اومده سرکار و پول بیت‌المال را باهاش مهمانسرا میسازه شیک تر از هتل ۵ستاره که فقط در اختیار مدیران رده بالای وزارت نیرو برای خوش خدمتی قرار بده دیگه چه انتظاری از یک مدیر شهرستانی دارید که فقط برای کاهش هزینه هاش اقدام به تعویض کنتور نکرده؟
اون هم می‌خواسته توی مسابقه مدیریت مصرف بین شهرستان های شرکت اول بشه بنده خدا تا از مدیر عامل محترم جایزه بگیره
Germany
صفاشاد
۲۳:۵۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
واعقا دست اون کارمند رو باید بوسید که چنین رسوایی رو برملا کرد .
انشاالله که خودش پاک و مطهر باشه
Netherlands
حجت
۲۱:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
کسی که این پیگیر بوده قطعا شیر پاک خورده است.
Germany
صفای معلوم الحالان
۲۳:۲۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
به نظرم باید اینگونه مدیران معلوم الحال صفادار را محکوم کرد . چون مار توی آستین پرورش میدهند .
Netherlands
اکبر
۲۱:۰۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
کسی که گزارش واقعی با سند داده مار نیست. مار هفت خط افرادی هستند که از اعتماد مردم سو استفاده میکنند.
Germany
صفا داران عصای سفید
۲۳:۰۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
ممکنه از برق رایگان برای روشن کردن چراغ مظلومین عصا بدستی که صداشون در نمیاد استفاده کرده باشند .
آخه توی ادارات آدمای منحرف زیاد هست
United States of America
نیشتر
۲۱:۲۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
انگار جیره خورها از خواب بیدار شدند.
Germany
صفا
۲۳:۰۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
منم موافقم که باید با انحرافات برخورد کرد . عجب جراتی کرده که با اینکه خودش مشکل داره ، مشکلات کشور رو داره شفاف میکنه آفرین به این کارمند وظیفه شناس صفادار
Iran (Islamic Republic of)
sasan
۱۵:۴۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
داداش چند ساعت اضافه کاری داره با فیلتر شکن کامنت میزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
شهرستان های دیگر هم بررسی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
باید به این مدیر لعنت فرستاد برای ۲ روز مرخصی دادن به کارمندان که حق قانونی اون ها هست شعار میدهد که مثل ژاپن کار کنید برای ابادانی اداره بعد از اون طرف میگه کنتور برق دستکاری کنید که پول ندیم .جای سوال شکی نیست کنتور گاز هم این مدیر دستور داده دستکاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
گلابی
۲۲:۲۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
الان متوجه شدم چرا اینقدر برق مردم بدبخت را برای ۱۰۰ هزار تومان قطع میکنند برای جبران ۱۰ میلیون خسارتی که به خزانه دادن کمبود پول ؟ جای تاسف برای مدیری که فقط به فکر اضافه کاری بالا و وام بدون بهره و خرید ماشین میلیاردی و خونه چندطبقه منافقع اداره فقط درحد شعار دادن هست برای ایشون باید سازمان بازرسی بیشتر ورود پیدا کند مسائل خیلی زیاد دیگری هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
امیدوارم
Netherlands
حقیقت
۲۲:۱۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
واقعا خجالت بکشید. فشار اقتصادی کمر مردم را خورد کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
بایدم چنین اتفاقی بیفتد مدیری که فقط به فکر منافع شخصی خودش هست اتومبیل اداره .بنزین اداره.موبایل اداره و...... حقوق نجومی ۸ میلیون هزینه گل فقط واسه اتاقش میخرن .صندلی اتومبیل اداره را کلا عوض میکنن واسه ایشون ‌به نظر شما واسه ایشون مهمه کنتور اداره دستگاری بوده؟
Netherlands
مو دیرومه
۲۲:۰۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
ممکنه از برق رایگان برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده میکردند. اطراف اون محل رو بررسی کنند ‌ اگه تا حالا ماینرها رو نبرده باشند.
Iran (Islamic Republic of)
شهرضائیان
۲۳:۰۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
چند وقت پیش هم یک عده تو مساجد که برقش رایگانه ماینر گذاشته بودند. عجب ،این پولها خوردن داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
جای سوال چرا دفتر حراست و مدیر عامل ورود پیدا نمیکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
samad
۱۹:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
ای آقا مگه میشه حراست در جریان نبوده باشه اخه مگه یکی دو روز بوده که انکار بشه
Netherlands
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
خوب حتما وارد شده اند که کار به خبر کشیده. میخواهند محترمانه محاکمه بشود.
Iran (Islamic Republic of)
مدیر مدیررر....
۱۳:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
ای بابا وقتی ی مدیر اداره شهرستان ۲ میلیارد ماشین میخره از کجا آورده...بیل و کلنگ به زمین زده
اینا همشون با هم یکی که این کارا را میکنند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
من ی سئوال دارم چرا ۲۰۳۰ نمیاد گزارش تهیه کنه از این اداره ....
این مدیر ۳۰ سال با رانت داره ..... میکنه .
...ماشین صفر کیلومتر از اداره موبایل اداره کل هزینه هاش با اداره بعد ماهی ۳۰ میلیون حقوق میگیره
کل اداره هم از دستش ناراضی هستن حاضر نیست بازنشسته بشه کجا بهتر از اینجا....
بعد جوونای این مملکت با مدارک تحصیلی دکتری برق باید برند اسنپ کار کنند...
آقای رضوانی خبرنگار محترم کجایی...
Netherlands
خون شهیدان
۲۲:۰۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
واقعا نبایستی از خون شهیدان سو استفاده کنند مسئولین و مدیران. مردم به اینا اعتماد کردند.یک حقوق بگیر چطوری ماشین دو میلیاردی زیر پاشه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
این مدیر باید به دار آویزونش کنند آبروش ببرند
Iran (Islamic Republic of)
گلابی
۲۱:۴۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
رفتار صخیف یک منفعت طلب رانت خوار را به حساب کل بدنه زحمت کش توزیع برق نگذارید
United States of America
فرشاد.آ
۱۶:۰۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
وقتی افراد در جایگاه واقعیشون قرار نگیرند، چنین اتفاقاتی بعید نیست. نوکیسه بودن یعنی همین.
Iran (Islamic Republic of)
شهرام عباد
۱۹:۴۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
بخاطر 150هزار تومان بدهی برق که داشتم اومدن برق خونه رو قطع کردند. تمام خوراکی ها تو یخچال خراب شد. این انصافه که خودشون برق رایگان استفاده کنند. واقعا اون چه برای خود میپسندید برای مردم هم بپسندید
Germany
همایون
۱۳:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
چرا نظرات رو نمیذارین برادر عزیز
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۵:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ای بنازم به کسی که شهامت این گزارش رو داشته .بالخره یکی جرات کرده گزارشش رو بده!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
گلابی
۲۱:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ای بابا، واقعا بعضی ها حتی با عوض کردن فامیلیشون هم دست از کارهای بد بر نمیدارند. و حاضر هستند برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری بزنند. حالا تو مصرف اول نشی میمیری ؟
United States of America
شاملی زاده
۱۱:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
باید آفرین گفت به آن شخصی که این مورد را رو کرد. اگر سایر ادارات هم چنین پرسنلی داشتند، اوضاع خیلی بهتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
چنین کارمندی قابل احترام است . و برای جقوق و مزایای خودش از ارائه حقیقت اذعان نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آفرین!
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۱:۲۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
احتمالا" این مدیر وظیفه شناس به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود بوده تا شاید به عنوان مدیر نمونه در مدیریت مصرف جایزه بگیرد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
آره بابا ،گناه داره . وظیفه شناس بوده. ههههه
Iran (Islamic Republic of)
رضایتی
۱۱:۱۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
به نظرم باید به این مدیر (یا مدیران)محترم جایزه داد که توانستند این موضوع را برای ۱۲ سال پنهان کنند. خداییش هنرمند هستند.
Iran (Islamic Republic of)
علی ضبوری
۲۱:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بالاخره ماه پشت ابر نمونه . و رو سیاهی به ذغال خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند شاهین شهری ،کاظم پور
۲۲:۳۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
با چنین مدیر فاسدی باید شدیدا برخورد شود. در غیر اینصورت مدیران ارشد هم با این مدیر همدست بوده امد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
هیچ تفاوتی بین مشترکین برق خانگی و سازمان ها وجود نباید داشته باشد شکی نیست که خسارت ۱۲ سال دستگاری ۱۰ میلیون نمیشود حداقل یک سازمان به این بزرگی در این ۱۲ سال بالای ۱۰۰ میلیون برق مصرف مصرف کرده است باید مدیر امور را به کمیته انضاباتی ببرند نه کنتور خوان را و اینکه در پرداخت خسارت تجدید نظر شود ۱۰ میلیون مضحک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا دوستان دل از میز و صندلی مدیریت بر نمیدارند و عرصه را برای جوانان باز نمیگزارند جای سوال است مدیر امور که در تمام هزینه دخالت دارد و درجربان هست نگفته است چرا هزینه برق مصرفی متعارف نیست
Iran (Islamic Republic of)
بهشتی
۱۰:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آقا ما یک منزل با هزار زور و ضرب تو نسیم 5ساختیم الان چند ماهه یک تیر برق نمیان بزنند . میگن پول نیست
Iran (Islamic Republic of)
بهروز LC LOVER
۱۹:۵۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مگر میشود مدیر امور برق آن شهرستان از هزینه های خود بی خبر باشد ؟ عدم اطلاع مدیر امور از صورت حساب برق همانقدر مضحک هست که صاحب خانه ای از مبلغ قبض برق خود بی خبر باشد !
مامور قرائت بخت برگشته فقط وظیفه قرائت و ثبت عدد را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
واقعا جای‌تاسف‌دارد‌شرکتی‌که خودش‌متولی‌برق‌هست‌وبا دستگاری کردن‌کنتور‌به‌شدت‌ برخورد میکند ‌ مردم را جریمه می‌کند حالا چندین سال کنتور سازمان دستگاری بوده برای فرار از پرداخت ‌پول‌برق‌ چرا مدیریت مصرف چندین سال سکوت کرده ؟ چرا مدیر شهرستان ...... دفتر حراست.....و ووووو باید برخورد بشود با مدیر سازمان و اینکه ربطی به کنتور خوان بدبخت ندارد باید با مدیران برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مقصر اصلی مدیریت سازمان برق بوده که نظارت کافی روی نیرو های نداشته است و همچنین دفتر حراست باید با مدیر اداره برق شاهین شهر برخورد شدید بشود
Iran (Islamic Republic of)
صدای عدالت
۰۷:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
قطعا برخورد خواهد شد. معمولا مدیرها برای کاهش هزینه های جاری و حتی کسب رتبه برتر مدیریت مصرف دست به چنین کارهای شنیعی میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
با سلام. لطفا در خبر ۲۰:۳۰ پخش شود و ریشه یابی شود. یعنی کل تقصیرها بر عهده آن کنتورخوان بدبخت است؟
Iran (Islamic Republic of)
م میر
۱۳:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
وای بروزی که بگندد نمک!
آخرین اخبار