مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره شرایط این روز‌های کوهنوردی توضیحاتی داد.

کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در گفت گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه هفتمین جشنواره صعود‌های برتر عنوان کرد: همان طور که مشاهده می‌کنید این جشنواره توسط فدراسیون کوهنوردی و با رعایت کامل شیوه نامه ها برگزار شده و همه مسائل بهداشتی در آن رعایت شده است.

وی افزود:در این شرایط کرونایی که نشاط جامعه کمتر شده برگزاری این مراسم‌ها می‌تواند به نشاط بیشتر جامعه کمک کند. خدا را شکر جشنواره خوبی بود، همین تقدیر‌ها باعث می‌شود که ورزشکاران حمایت وزارت ورزش را بهتر احساس کنند.

احمدی درباره برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با حمایت فدراسیون از کوهنوردان بیان کرد: شرایط حال حاضر، شرایط خاصی است، متاسفانه وضعیت کرونایی که در کشور ما و سایر نقاط جهان حکم فرما است، یک مقدار شرایط را سخت کرده، اما تا آن جا که اطلاع دارم تخصیص‌های بودجه برای فدراسیون‌ها صورت گرفته است.

احمدی افزود: وزارت ورزش و جوانان تمام فدراسیون‌ها را با یک نگاه حمایت می‌کند و این نگاه حتما برای فدراسیون کوهنوردی هم وجود دارد. برگزاری همین جشنواره نیز به همت مسئولان و ریاست محترم فدراسیون کوهنوردی و با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان برگزار شده است.

او درباره آخرین وضعیت صعود‌های کوهنوردی در این شرایط کرونایی که صعود به بعضی قله‌ها هم ممنوع اعلام شده بیان کرد: نگاه ما همان چیزی است که ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند. این ستاد هر بخشنامه‌ای به ما اعلام کند ما همان را عملی خواهیم کرد. بلکه در مقطعی طبق دستورالعمل‌های بهداشتی صعود به بعضی قله‌ها ممنوع بود، اما در شرایط فعلی ما طبق شیوه نامه های بهداشتی و بخشنامه‌های ستاد ملی کرونا عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار