دوگانه سوز شدن بیش از ۲۰۰۰ خودرو عمومی در جنوب آذربایجان غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از دوگانه سوز نمودن بیش از ۲۰۰۰ خودرو عمومی در هشت شهرجنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

 سید جواد فیضی حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به اقدامات اولیه انجام شده این منطقه در راستای اطلاع رسانی لازم به دارندگان خودرو‌های عمومی افزود: ازابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی واستقبال خوب مالکان همچنین بازدید‌های انجام شده توسط بازرسان این منطقه از کارگاه‌های مجاز CNG، تاکنون بیش از ۲۰۰۰ دستگاه خودرو عمومی با نصب مخزن و کیت مخصوص دوگانه سوز شدند.

فیض حسینی افزود:اجرای طرح دوگانه‌سوز شدن خودرو‌های عمومی، بر اساس مصوبه شورای اقتصاد با هدف مدیریت مصرف بهینه سوخت، تلاش در حفظ محیط زیست وکاهش هزینه‌های حمل و نقل خانوار‌ها آغاز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با توجه به رضایت عمومی شهروندان از این طرح از دارندگان خودرو‌های عمومی خواست جهت استفاده از این تسهیلات هرچه سریعتر درسامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز کشور به آدرس https://gcr.niopdc.ir مراجعه وثبت نام کنند.

فیض حسینی افزود:ثبت نام کنندگان در این سایت بعد از دریافت پیامک می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز برای دوگانه سوز کردن خودرو خود به صورت رایگان اقدام نمایند. واولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند

گفتنی است، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی وظیفه سوخت رسانی به هشت شهرجنوب استان آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.