همیاری موکب دلواری‌ها با سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا

موکب سیدالشهدای دلوار که هر سال در پیاده روی اربعین به زائران خدمت می‌کرد، حالا برای کمک به مدافعان سلامت طبخ غذای بیمارستان شهدای خلیج فارس را بر عهده گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، موکب داران بوشهری نیز تلاش کرده‌اند همیار مدافعان سلامت باشند.

موکب سیدالشهدای دلوار، همان موکب عمود ۷۳۶ جاده نجف کربلا، نیز یکی از همان گروه‌هاست که به یاری نیرو‌های درمانی و مردم آمده‌اند.

رئیس شورای اسلامی دلوار در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت مقابله با این ویروس و با توجه به اینکه امسال امکان حضور و برپایی موکب‌ها برای پذیرایی از زائرین اربعین نیست، موکب سیدالشهدای دلوار تصمیم گرفته است امسال به جای طبخ غذا برای زائران اربعین این کار را در جبهه مبارزه با کرونا انجام دهد.

علی نعمتی افزود: این موکب قصد دارد از ۲۳ ماه صفر به مدت هفت روز پخت غذا برای مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر را بر عهده بگیرد.

مسئول موکب سیدالشهدای دلوار نیز گفت: موکب سیدالشهدای دلوار در ایام اربعین به زائران اباعبدالله (ع) خدمات ارائه می‌داده است، ولی امروز با وجود شیوع این بیماری، به مدافعان سلامت و داوطلبان این عرصه با طبخ غذا یاری می‌رساند.

ماشاءالله سلیمانی عنوان کرد: خادمان این موکب نهم و دهم محرم امسال نیز طبخ غذای مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.